[Autoliste] Re: Molilats??

arc arc at intelectuals.net
Wed Sep 8 10:13:24 EEST 2010

Ginc wrote, On 2010.09.08. 9:41:
> Nu vismaz par to paldies :)
> Noskrējiens ir ap 350k,+- reāls, auto nav gluži ikdienas braucamais ar
> ko baisus tūkstošus noskrien.
> Tā ka mēģināšu - sliktāk ganjau ka nebūs. Galugalā - man ir 1,5 tādi
> motori rezervē :) Ja būs kas slikts - kapitālēšu pamazām to kas garāžā.

savulaik liidziiga noskreejiena kjerraam motoros leeju krievu resursu,
neviens no tiem motoriem veeel izbeidzies nau, nu vismaz delj dilonja.
vecaa kvattra staav pie seetas, un ruuc ja vajag, bobim savukaart
nesaistiiti izpuuta galvas bliivi, savukaart vienkaarsha bliives mainja
beidzaas ar citu bloku un pilnu kapitaalo :DDD (no teemas, jajau
atjaukts....)
preciizak sakot nekas veel nau beidzies, finaalstadijaa ir ir sprauslu
remonts un suuknja paarreguleeshana ;)
taaka viss notiek peec latviehsa praktiskaa principa (dari pac) tad tik
aatri nekas notiek ;)

bet to resursu (http://www.smazka.ru/) savulaik kaiminjsh bij dabuujis
lielu iepakojumu pa barteri izzakam tika laistiits un testeets  uz
nebeedu, bet esu ari viadaas, totaalaa un kaukaadaas autobodees
redzeejis tirgojam.

=)
arc