[Autoliste] Re: Vajag uzklausit ieteikumus

swolotch swolotch.l at gmail.com
Sat Aug 28 23:42:04 EEST 2010

laba vadaamiiba nenoziimee to, ka jaaizdod daudz naudas.

swolotch, tikai vienu reizi nav braucis laika apstaaklju deelj - sals, putenis, veejinjsh, celjsh nosliipeets gluds kaa spogulis un pasaatam
virsuu vecas, plikas un sakaltushas M+S

p.s. nee nu... pietika ar 20 km un salociitu buferi, lai saprastu, ka jeedziigaak ir atgriezties atpakalj un atsliet pret seetu liidz labaakiem
laika apstaakljiem, kuri iestaajaas peec normaalu ziemas riepu iegaades :)