[Autoliste] Re: Vajag uzklausit ieteikumus

Karlis karlisd at gmail.com
Tue Aug 24 13:43:00 EEST 2010

Atljaushos izveikt saliidzinaajumu iz savas pieredzes:
Dzhipa vietaa ielikshu Senatoru (zems, toties - liels, smags, garu
purnu un pareizaa piedzinja :) pats galvenais - uz stuures un pedaalju
kustiibaam reagjee rimti, mieriigi un ar apdomu).
Vieglais buus liidziigu gadu mazda 626 - itkaa tikai drusku mazaaks,
bet vieglaaks un daudz asaakaam stuures un pedaalju reakcijaam.

Ar Senatoru braukt ir patiikami, protams, pilseetaas leekaashana pa
joslaam atkriit, distanci jaapanjem krietni lielaaku un raizhu maz -
ielas kljuust gludas, brauciens mieriigs un patiikams. Pirms veikt
pagriezienu Senators divreiz apvaicaajas vai tieshaam vajag shito
manevru, sasveras un tikai tad liigani uzsaak grieshanaas procesu.
(paarspiileeju, protams).
Mazda aicina regulaari paarkaartoties, apbraukt bedriites un dariit
citas eevergjeliibas, jo uz shosejas vairs nav tik sprigana (pret 3
litriem gruuti sacensties).

Pats piedzinju iipatniipas kaut cik paarzinu, ziemaa patiik
slidinaaties un taa, bet peec garas darba dienas dodoties maajup,
sajuutos kaa brauceejs vulgaris. 2 varianti:
* esmu pietiekami noguris, ka neskaitot minuutes gribu mieriigi un ar
baudu nokljuut maajaas (izveelos dzhipu);
* veel gribu mazliet asuminja, ne tik daudz sacenshoties ar citiem
satiksmes daliibniekiem joslu mainjaas, bet vairaak kaa - iznjemt
liikumu smukaak, apbraukt bedriites uttuc.

Trasee izmeegjinot varu sajust, ka pa lielam (kad nav peekshjas
laikapstaaklju mainjas, stipri slidens uttuc) satiksmee es ne tuvu
nenonaaku auto vadaamiibas robezhaam un, njemot veeraa auto
iipatniibas, varu lieliski tikt galaa arii ar daudzaam negaidiitaam
situaacijaam, neatkariigi no auto iipatniibaam. Padomaajot kaa
vulgaarisam - taatad - ja rezultaats ir vienaads - kapeec iespringt
vairaak (iz Bonux)??? Protams, protams, ir taas retaas reizes un taa,
tachu pa lielam ilgterminjaa dzipaa nesportisks cilveeks pateeree
mazaak nervu shuunu (neskaitot remontizmaksas). Kad pienaak peekshjaas
situaacijas, lielaakoties mani ir glaabis tas, ka paziistu auto un
esmu mazliet pataisnojis rokas ieprieksh, nevis tas, ka mashiina
reagjee asaak uz kustiibaam.

Mans ieteikums - ja iespeejams - pirms iegaades izmeegjinaat
konkreetos auto vai to liidziniekus mazliet ekstreemaakos apstaakljos
un pats galvenais - patrenneeties + izlemt, ko grib.
Aa un veel - uz riepaam netaupiit.

Karlis,
pats daru kaa sanaak :)