[Autoliste] Re: Vajag uzklausit ieteikumus

raimonds.v krani at inbox.lv
Thu Aug 19 20:55:20 EEST 2010

>  Galīgi neiet kopā vēlme pēc:
>      2003.-2006.gadu 5. un 7. serijas BMW, Mersis S klase, VW
> Phaeton,
>      Volvo S60 un S80, Audi A8, pavecaks Toyota LandCruiser.
>  ar:
>  Negribetos pec iegades katru menesi videji paris simtus
>  latus ieguldit remontos.
>
>  Diemžēl tās mašīnas ir uzbūvētas tā ka ražotājs laikam
> uzskata, ka to
>  auto īpašniekiem 100 lati mēnesī mašīnas uzturešanai ir
> sīknauda.
 no shiim kautcik atbilst tikai VOLVO, cik man zinaams tad nekas tur
 iipasji nepliist un nez vai 100ls meenesii jaaiegulda. needz gan buut
 iznjeemumi..
 es gan labaak skatiitos uz W140 ( s klasse), bet arii tas 100ls
 meenesii visdriizaak uzskatiis par teejas naudu..tad jau labaak
 pamekleet W124 ap kaadu 94-95 gadu,labaa staavoklii bet taadi
 visdriizaak buus tikai faaterlandee..
 p.s. beidzot spama teema a-listes cieniigaa liimenii..Dd
 ramonz