[Autoliste] Re: Vajag uzklausit ieteikumus

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Thu Aug 19 07:45:23 EEST 2010

"dievam nepatiik, kad nabagi trako" (c) latvieshu paruna ;D

nu no shitaa saraxta vw phaeton un a8 izklausaas vislabaak. veel mosh
vw pachuraats.

5./7. bmw seerija biezhaak buus servii nekaa uz celja, volvo s60 ir
taalu liidz luksiigam auto un tikpat taalu arii liidz izturiigam un
leetam uztureeshanaa. par mershiem nau viedoklja (neenu, viedoklis ir,
bet nau pamatots :D)
un ko tajaa saraxtaa dara traktors? :D ok, ja lielaakaa dalja auto
dziives paiet uz bezcelja vai pielijushiem mezha celjiem, tad taa ir
pareiza izveele, bet *BRAUKT* ar to auto nevar. tas ir apmeeram kaa
speeleet pludmales volejbolu valjenkos un vatnjikaa. ok, kaapu/purvu
postiitaaji oponees, bet nu pa *celju* braukt tieshaam ar dzhipu nau
patiikami. :)

bet vispaar es droshvien nodefineetu no saakuma, ko iisti no taa auto
gribas - cik vietiigu, cik ietilpiigu, cik jaudiigu, cik izturiigu, pa
kurieni pamataa ir jaabrauc un taa kaukaa...

Rinalds