[Autoliste] Re: Vajag uzklausit ieteikumus

Mārcis Priede morsitis at gmail.com
Thu Aug 19 15:59:26 EEST 2010

Morgen!
visa mašīna spolē, kad vidēji vets auto ar samērā labām riepām un
samērā sūdīgiem amortiem labi "ieber" - ritetņi, kā likums, sak lēkāt
un tajā brīdi jebkas, kas ir automašīnā sāk piedalīties spolēšanas
procesā ;)
A par vetsu, smuku un labā sktāvoklī - izvēlies jebkurus 2 no dotajiem
parametriem :) Kombinācija ar visiem 3 izpildījušamies nosacījumiem
noteikti neietilpst vēlamajā cenu kategorijā.

Nedaudz noīsināju VECO autoparku un pašlaik mēģinu izdomāt vai man
vajag 3šo moci...

Morsitis
--------
GMC Yukon XL - nu nemaz nav vieglais...
VW Multivan - izrādas, ka ar šo pat labāk vilkt sportijnieku
Ford Contour SVT - pieriebies jau, ka spolē...
Baby Imprezwagons - normāls..
Aprīļa zirgs -atjaunojies
Grāfs II no kTm