[Autoliste] Re: Vajag uzklausit ieteikumus

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Thu Aug 19 15:44:59 EEST 2010

kaa ir, kad visa mashiina spolee? :) parasti tikai ritenji :D
p.s. par teemu nekaa pateikt nevaru, braucu tikai ar vecu tehniku :).
Ja gribetu shikot, pirktu kaut ko ljoti vecu, smuku, labaa staavoklii
:))
Janis D, "3-ciems"
Opel Omega ar gaazes pliiti, Plymouht Breeze
Honda Dominator, Kawasaki Vulcan