[Autoliste] Re: Vajag uzklausit ieteikumus

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Thu Aug 19 10:10:12 EEST 2010

> Mees ar kungu vecuma marasmaa pirms gada nopirkaam S60. 2002. g., labi kopts vaacu zemee, ar aadaam utt. BMW un Audi neizskatījām "ticības deelj", Mershi likaas par daargu, metaam acis uz SAABiem, deels gribēja Honda Accord, bet beigaas gadiijaas shis eksemplārs, un ne mirkli nenozjeeloju.

> [...]
Es par S60 peec gada pateikshu kas un kaa.
Shobriid bij jaanomaina drosele (ko zinaju jau peerkot), uz apskati
rocene un nupat samainiju pakaljamjus. Auto no shveices. iegaadaats
Junija beigaas. Noripojis manaas rokaas ~ 10kkm.
Skatiisim kaa buus taalaak, bet ir ceriiba, ka nebuus tik traki.
Degvielaa shkjiet ka pat mazaak kaa mana alfa.

--
Prichomzs
S60