[Autoliste] Re: Vision dzinēja "ģībšana"

KPL kpl.listes at gmail.com
Sat Aug 14 00:44:58 EEST 2010

Nu principaa tur var buut burtiski jebkas. Modernaakam vaagjim par
elektrisko prichendaalju darbaspeejaam parasti maacees pasuudzeeties
kompis, vecaakiem tik viegli nesanaaks.
Kautvai uzsilstot kautkam korpuss papleshas, un kaads kontakts zuud,
vai elements deformeejas. Jo vecaaks vaagjis, jo lielaaka varbuutiiba.
Simptomi liek domaat uz kaadu no injectora elementiem, kas saistiiti
ar vadiitaaja iejaukshanos vai slodzes mainju, ja jau tukshgaitaa
pasaakums darbojas. Imho tad atsijaajas visaadi tur
klokjenes/sadalenes poziicijas deveeji, utml - bet aktuaalaaki gaisa
pluusmas meeriitaaji, droseljvaarsta deveeji, utml. Tas, ja skaidrs ka
degvielas spiediens ir normaa.
Galugalaa, pat pusbliezta aizdedzes spole, vai sadaliitaajs.
Katraa zinjaa spriedeleeshana listee tur neko neliidzees :)

--
KPL,
zviedru dizaina paraugs, turbo.