[Autoliste] Re: Vision dzinēja "ģībšana"

N Listes nlistes at inbox.lv
Sat Aug 14 00:29:51 EEST 2010

A kur zvaniits ka pie vainas suuknis?
Man te chomaakam analoga kaite 90 gada 80 auzim bija.
Es liku uz suukni, kemiki arii. Norestaureeja vai nomanija.
Nu liidz Kjekavai tika. Tur nogjiiba. Pagaidija, pielaida un veda apakalj.
Pecc ilgas burshanaas un speciaalistu pieaicinaashanas no raisera (taa laikam saucaas tas kantoris blakus muukusalas aplja kemikiem) izraadijaas ka vainiigs kautkaads elektriibas prichendaalis. Kaads - nezinu, jo dzheks ar tehniku uz juus un sakariigi paskaidrot nemaaceeja.
Tagad iet kaa bitiite...

nauris
s70