[Autoliste] Re: Palielināts eļļas patēriņš

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Thu Aug 12 22:20:48 EEST 2010

On 10.11.8 22:13, Artis.M wrote:

> Pamazām tuvojas 1l uz 1000 km. Tiesa, ir aizdomas, ka pussintētiskā
> 10W40 šim visnotaļ siltajam klimatam kombinācijā ar ne pirmā svaiguma
> dzinēju sanāk tuc-tuc par šķidru.
> Ak jā, izteikti zilu dūmu, aizdomīgas peļķes zem auto un putu tosola
> izplešanās traukā arī nav.
>
> veel viens...

IMHO tas galīgi nav traģisks patēriņš. Var jau darīt ta, ka uz vasaru
liet 15W-50 pussintētiku un paskatīt, kas notiek. Tipo bikuc biezāka un
tā... Ziemā gan man tīk 5W-40 sintētika, īpaši, kad -34 grados bīdelītis
naski iegriežas un rūc bez bēdu...

Ojārs, sava nodabā filonē par karterī ieraudzītās plaisas aizmetināšanas
iespējām...