[Autoliste] Re: Palielināts eļļas patēriņš

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Wed Aug 11 21:58:01 EEST 2010

On 10.11.8 20:31, Artis.M wrote:
> "Ja, neskatoties uz visiem mājieniem, turpināt ekspluatāciju, tad
> iespējami sekojoši varianti:
> Pirmais – braucot pa pilsētu motors noklapēs, jo laicīgi nebūs ielieta
> eļļa, bet kaut kur būs jāsteidzas.
> Otrais – braucot pa trasi lielus attālumus ar palielu gāzi, izdegs vai
> nu virzulis vai vārsts, jo piedegums cilindros ar laiku uzliesmo, bet
> degšanas temperatūra tam ir ļoti augsta."
>
> Avots: http://mehland.ucoz.com/publ/1-1-0-23
>
> Kāda ir pieredze attiecībā uz šādām prognozēm? Pieņemot, ka pieliešana
> netiek piemirsta, savukārt lieli attālumi (>200km vienā stiepienā) pa
> [...]

Atklāts jautajums ir - cik liels ir paaugstināts eļļas patēriņš? Man
savulaik vecais subris kad rija 1 litru eļļas uz 100 km netrāpija
nevienā no augstak minetajiem variantiem. Pieļauju, ka tas bij dēļ
fakta, ka bīdla regulāri darbinājās virs 4000 rpm, kad visi suu izdega
nafig nepaspējot "piedegt" :D Ties, kad to zvaigžņu ratu motors griezās
ar saviem 6000 rpm, tad aiz muguras bija zilu dūmu aizkars. Tākā te IMHO
svairīgāka ir patēriņa un darba režīma kombinācija.

Ojārs.