[Autoliste] Re: Audi vs BMW :D

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Tue Aug 10 09:14:18 EEST 2010

OFFTOPIC...

2010/8/10 Martins <martini.zupa at gmail.com>:
> Vot par Disco2 man ir shaubas peedeejaa laikaa. Taa 100 collu baaze prieksh
> ikdienas auto ar noslieci uz pljavaam un viegliem mezjiem/purviem. Vnk
> sanaaca garo patroli redzeet darbiibaa Lukstu aplii, kursh notika pa
> izkaltushu maalainu plavu (ar 90-o defi braucot zobus izdauziit vareeja).
> Tur viens Terrano atstaaja priekshas piekari un knapi kusteejaas, viens
> Defenderis atstaaja tilta atsaiti (vertikaalo ierobezjojosho ja kas) un
> amortu, viens aizmugureejo, viena Toyota vispaar priekshas tiltam galu
> nolauza. A tas garais Patrolis skaisti nesaas, piekare apakshaa straadaa,
> [...]
Uzstaadijums bij lai var velo ielikt ;-) Nu un laikam ari diizels ;-)

A par to pljavu zin kaa ... tiem auto jau jebkura standartpiekare
neturees.... Un ideaala auto jau taapat nav, kas dereetu visaam
dziives situaacijaam. Esmu redzeejis to pashu patrol (nu sarkano, ar
paaugstinaato buudu, kas Agrim bij) mocoties nemeeraa deelj buudas
garuma. ibo izgroziities ta nekaadiigi mezhaa...
Katraa situaacijaa savs ... ljauzhiem te reiz mutes palika valjaa, kad
bij pa taadu baltu smiltinju (tas pats uz slidena maala) jaatiek
kalnaa augshaa. Hiluxi, rubikoni etc vinchojas, kameer 2 gab otrie
disko traction controliem tarkshkjot uzraapjas svilpodami ;-)
(ir arii vietas, kur ar taadu 2 disco nelienu :D)  Un vispaar
peedeejaa gadaa nekur nelienu. Izmantoju kaa ielas auto ar iespeeju
ieliizt kur vajag un nevajag. Riepas ar tagad A/T uzliktas kuras veel
jaauzliek uz ljitakiem \m/ :D

--
Prichomzs
s60