[Autoliste] Re: Audi vs BMW :D

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Aug 10 08:58:19 EEST 2010

Vot par Disco2 man ir shaubas peedeejaa laikaa. Taa 100 collu baaze prieksh
ikdienas auto ar noslieci uz pljavaam un viegliem mezjiem/purviem. Vnk
sanaaca garo patroli redzeet darbiibaa Lukstu aplii, kursh notika pa
izkaltushu maalainu plavu (ar 90-o defi braucot zobus izdauziit vareeja).
Tur viens Terrano atstaaja priekshas piekari un knapi kusteejaas, viens
Defenderis atstaaja tilta atsaiti (vertikaalo ierobezjojosho ja kas) un
amortu, viens aizmugureejo, viena Toyota vispaar priekshas tiltam galu
nolauza. A tas garais Patrolis skaisti nesaas, piekare apakshaa straadaa,
auto lido aatraak par visiem un taa sameeraa gludi. Shito var dabuut IMHO
tikai ar garu baazi _un_ pietiekamu masu. Masa Disco ir, garas baazes nav...
Garaaks shamais tikai ar 3. versiju palika...

M.