<div dir="ltr"><div><br></div><div>Nu nevajag jau nemaz meksikāņus :))))) tie tur nav pie vainas. ja kārtīgi sačakarē automātu, pat pilnpiedziņa ar bloķiem abos tiltos var nepalīdzēt. Man te pagājušajā ziemā ietrāpījās viens tāds Grandais cheroks, WJ, kurš bij ticis čipotājiem nagos, nočipojuši bija to 2.7 dīzeli tā ka grieza saules uz sausa afalta... kāmēr virzuļi pa izpūtēju iztecēja, tika auto pie jauna dzinēja ar jaunu dzinēja kompi, bet kārba palika :-)) tad tā kārba nebija spējīga izkustināt to auto vismazākajā dublī/sniegā/uz ledus. kā kautkāda pretestība, tā stājās nost, un viss, jā, atdzīvojās tikai ieminot grīdā, kad pilnā tonī visi 4 sāk rakt. pārsvarā gadījumu uz leju :)</div><div>jā, iespaidīgi, bet, sasodīts, nepraktiski :-) pieņemu ka ar to ari uz tās Tavas apmalītes nevarētu uzbraukt.<br></div><div><br></div><div>=)</div><div>a</div><div><br></div><div dir="ltr"><br></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">trešd., 2022. g. 2. febr., plkst. 22:54 — lietotājs Reinholds Zviedris (<<a href="mailto:reinholds@dagmaara.lv">reinholds@dagmaara.lv</a>>) rakstīja:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex"><div dir="ltr"><div dir="ltr">Un komplektā vēl automāts, kas pat normāli nereaģē uz meksikāņu bloķi... <div><br></div><div>ZXpower</div></div><br></div></blockquote><div><br></div><br></div></div>