<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8"><meta name=Generator content="Microsoft Word 14 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
        {font-family:Calibri;
        panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Tahoma;
        panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
        {margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:12.0pt;
        font-family:"Times New Roman","serif";}
a:link, span.MsoHyperlink
        {mso-style-priority:99;
        color:blue;
        text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
        {mso-style-priority:99;
        color:purple;
        text-decoration:underline;}
span.EmailStyle17
        {mso-style-type:personal-reply;
        font-family:"Calibri","sans-serif";
        color:#1F497D;}
.MsoChpDefault
        {mso-style-type:export-only;
        font-family:"Calibri","sans-serif";
        mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
        {size:612.0pt 792.0pt;
        margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt;}
div.WordSection1
        {page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=LV link=blue vlink=purple><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Droši vien atkarīgs no auto modeļa. Esmu sen-sen dzirdējis stāstu, ka TPM esot jāpieradina pie katras riepu maiņas Renault Lagunām.<br><br>Manam T&C šķiet nevarēja to sistēmu vienkārši atslēgt. Nopirku pa kādiem 20-30$ gabalā i vasaras, i ziemas diskiem sensorus un miers. Pie reizes izrādījās, ka riepas vairs nav tik bieži jāpiepumpē, jo laikam tie metāla ventiļi ir drošāki. Acīmredzot tie gumijas štrunti, ko liek riepu maiņas punktos vairāk deformējas un vairāk izlaiž gaisu. Cita skaidrojuma man nav, jo diski, riepas un montāžas serviss palika nemainīgi.<br><br>A<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'><o:p> </o:p></span></p><p class=MsoNormal><b><span lang=EN-US style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif"'>From:</span></b><span lang=EN-US style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif"'> autoliste-bounces+listes=mediaservice.lv@lists.autoliste.lv [mailto:autoliste-bounces+listes=mediaservice.lv@lists.autoliste.lv] <b>On Behalf Of </b>spilVentinjsh<br><b>Sent:</b> Monday, February 13, 2017 4:53 PM<br><b>To:</b> Viss par un ap auto!<br><b>Subject:</b> [Autoliste] Re: Riepu spiediena kontrole<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><div><div><p class=MsoNormal>Citronam bija daudz maz vienkārši, tā kā ziemas riepas bija uz citiem diskiem un, protams, bez sensoriem, iebraucu servisā lai atslēdz to fīču. Domāju, ka tur nekas vairāk kā viens ķeksītis kompī nebija jānoņem :D<o:p></o:p></p></div><p class=MsoNormal style='margin-bottom:12.0pt'>Bet patiesībā neko traki jau netraucēja. Tas uzraksts parādījās un pēc kādiem 50km saprata, ka visiem po un riepas pumpēt neviens netaisās, un tad atslēdzās.<o:p></o:p></p></div><div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><div><p class=MsoNormal>2017-02-12 21:20 GMT+02:00 Jānis <<a href="mailto:je@ktf.rtu.lv" target="_blank">je@ktf.rtu.lv</a>>:<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal style='margin-bottom:12.0pt'><br>Citēts ArnisR <<a href="mailto:listes@mediaservice.lv" target="_blank">listes@mediaservice.lv</a>><br>Sun, 12 Feb 2017 18:56:36 +0200:<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Nav vienkāršāk nopirkt to sensorus? Pie dīlera gan to nevajag darīt.<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><br>ir, bet ar to viss nebeidzas - sensorus pieradināt pie borta pļūtera var tikai servisā ar atbilstošām pariktēm. Paša pieredze. Kamēr tas attiecas uz darba vāģi, viss atrisinās ar atslēgu nolikšanu uz galda ar tekstu "nestrādā". Paša vāģim viss ir citādi un riepu maiņas process var izrādīties nebūt ne stundas un 10 ero jautājums.<o:p></o:p></p><div><div><p class=MsoNormal><br><br>_______________________________________________<br>Autoliste mailing list<br><a href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv" target="_blank">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br><a href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste" target="_blank">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a><o:p></o:p></p></div></div></div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div></div></body></html>