<div dir="ltr"><div>Citronam bija daudz maz vienkārši, tā kā ziemas riepas bija uz citiem diskiem un, protams, bez sensoriem, iebraucu servisā lai atslēdz to fīču. Domāju, ka tur nekas vairāk kā viens ķeksītis kompī nebija jānoņem :D<br></div>Bet patiesībā neko traki jau netraucēja. Tas uzraksts parādījās un pēc kādiem 50km saprata, ka visiem po un riepas pumpēt neviens netaisās, un tad atslēdzās.<br><br></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">2017-02-12 21:20 GMT+02:00 Jānis <span dir="ltr"><<a href="mailto:je@ktf.rtu.lv" target="_blank">je@ktf.rtu.lv</a>></span>:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><br>
Citēts ArnisR <<a href="mailto:listes@mediaservice.lv" target="_blank">listes@mediaservice.lv</a>><br>
Sun, 12 Feb 2017 18:56:36 +0200:<span class=""><br>
<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Nav vienkāršāk nopirkt to sensorus? Pie dīlera gan to nevajag darīt.<br>
</blockquote>
<br></span>
ir, bet ar to viss nebeidzas - sensorus pieradināt pie borta pļūtera var tikai servisā ar atbilstošām pariktēm. Paša pieredze. Kamēr tas attiecas uz darba vāģi, viss atrisinās ar atslēgu nolikšanu uz galda ar tekstu "nestrādā". Paša vāģim viss ir citādi un riepu maiņas process var izrādīties nebūt ne stundas un 10 ero jautājums.<div class="HOEnZb"><div class="h5"><br>
<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
Autoliste mailing list<br>
<a href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv" target="_blank">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>
<a href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste" rel="noreferrer" target="_blank">http://lists.autoliste.lv/mail<wbr>man/listinfo/autoliste</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div>