<div dir="ltr"><span style class="">Fixed. <br> <br>  Patiesi, trijos 50mm lenjkjdzelzha gabalos + kuvaldaa un sievasmaasasviiraa Serjogaa ir speex un probleemas risinaajums. <br><br>  Riepa demonteeta, taas staavoklis noveertec kaa neapmierinoshss, jo kameru paarriiveejis no riepas iekshpuses izsprucis kords. <br>
 <br> Koleegjis "uzsauca" 2as pasham nevajadziigas, tomeer, visai 
lietojamas riepas un kameru. Tikai jaabrauc pakalj. Neticeesiet, bet 
viss ir iespeejams. Serjogas SAAB 95 sedana salonaa to visu var ietuuciit! Peec
 kaadas ~stundas 3.14schura, trijataa, traktors peec traktora jau 
izskatiijaas. <br> <br> Simetrijas, vizuaalaa teela un priekshas tilta 
diffa saudzeeshanas noluukaa naaxies taapat pa3.14sties ar 
kreiso riepu. (Koleegja riepas i plataakas, i augstaakas) Tagad taas 
m-ciibas tehprocesu jau izteelojos. Ceru, jau taan pac tixshu galaa.<br> <br> Secinaajums - nomainiit riepu traktoram neir tik 1nkaarshi, kaa visaados internetos raxta. Neir..Galiigi neir. =8-0</span></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">2015-04-10 10:04 GMT+03:00 Andris Celms <span dir="ltr"><<a href="mailto:acelms@gmail.com" target="_blank">acelms@gmail.com</a>></span>:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div dir="ltr"><div> Plds. Palaimeejaas man gadiities vecaa ruudiijuma kolch/sovhoza traktoristu kompaanijaa. Probleemu atpazina, tikko paveeru muti. Tevis ieteiktaa miekskjeeshana ar soljarku bijis ljoti labs liidzeklis iipashi nepakljaaviigaam riepaam un, ja laiks nespiezh. Galvenais vinju "uzvaras ierocis" 1nmeer bijushi "kautkur tik" (~7cm, uz aci) gari 50mm lenjkjdzelzha gabali un kuvalda pa to kanti. Par malkas kjiiljiem,fiskarlauzni un passaatu tikai iereeca. <br> <br></div> Tagad esmu nobrunjojies. Aizlaiziishu nesenaas reetas un pameegjinaashu sho HiTech'u.<br><div><div><div class="gmail_extra"><span class=""><br><div class="gmail_quote"><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><span><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<br>
  Tika VW Passats uzbraukc, malkas skaldaamie kjiilji, Fiskar lauznis,<br>
kuvalda, montjiroffkas seciigi un, manupraat, pat logjiskaa seciibaa<br>
pielietoti. Figvam. Gadu desmitiem neaiztiktaa Belarusa riepa burtiski,<br>
monoliiti ar disku saleejusies! Pat WD40 tika iepuusc, naivaa ceriibaa.<br>
</blockquote>
<br></span>
wd40 švakko līdzēs, ga gribās šitā kautko mēģināt "miekšķēt" tad labāk vienkārši saliet ar soļarku, sakrāmēt lupatas pa perimetru, vēlreiz saliet un atstāt uz pāris dienām. tik jāuzpasējās lai neviens spičku nepielaiž ;-)<span><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<br>
  Diena beigta, pirxti atdauziiti un jau gliiti noplaaxteroti. A<br>
rezultaata njauuuu!<br>
<br>
Moh kaadam ir recepte, kaa taas fckn pielipushaas riepas demonteejas?<br>
</blockquote>
<br>
<br></span>
bedloku tak noņēmi, jeb vai tāda nemaz nebi?<br>
ja kārtīgi piecepis, baidos ka bez spectūļa -  gana jaudīga atspiedēja, cauri netiksi. nopietna tehnika prasa nopietnu pieeju.<br>
ir bortētas tādas riepas, bet tās parasti vairs nevaig veselas dabūt nost, tad var droši ar fleksi un piecepumu ar fleksi + ežubirsti no diska malām.<br>
<br>
ja tuvākais pieejamasi atspiedējs nevelk, nāksies vilkt visu riteni uz kādu kravinieku riepotavu. pats esmu vedis šadus "dižripuļus" uz mārupi, to kantori, kas plieņciema ielā pie "līkuma". sanāk ātāk un vienkāršak.<br>
<br>
=)<br>
a<br>
<br></blockquote></div><br clear="all"><br></span><span class="HOEnZb"><font color="#888888">-- <br><div>WBR, Beard</div>
</font></span></div></div></div></div>
</blockquote></div><br><br clear="all"><br>-- <br><div class="gmail_signature">WBR, Beard</div>
</div>