<div dir="ltr">T-Maxis izbeidzās pēc 4. vai 5. trofi reida sezonas. Bet tur 33'' boggerus pumpēja pa 3x dienā sacensību laikā, jo ja sanāca ka pēc OZ jābrauc kas ātrāk un pa ceļu, ar 0.3 atm kaut kā negribējās...<br>
</div><div class="gmail_extra"><br><br><div class="gmail_quote">2014-08-29 12:12 GMT+03:00 Rinalds Egle <span dir="ltr"><<a href="mailto:rinalds.egle@gmail.com" target="_blank">rinalds.egle@gmail.com</a>></span>:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div dir="ltr">man ir kā reizi t-max, kalpo ne pirmo piecgadi...</div><div class="gmail_extra"><br><br><div class="gmail_quote">
2014-08-29 11:36 GMT+03:00 Martins <span dir="ltr"><<a href="mailto:martini.zupa@gmail.com" target="_blank">martini.zupa@gmail.com</a>></span>:<div><div class="h5"><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div dir="ltr"><div><div>Šis ir vēl padārgs, bet labs. Tikpat analogs ir T-Max, tikai lētāks, mazliet prastākiem liberiņiem.<br>

</div>Vienīgi gribējās mazāku izmēros, bet laikam jau nespīd. Anyway, ja priekš pilnpiedziņas automobiļiem ar palieliem ripuļiem, tad ar 2 cilindriem, piemēram šo: <a href="http://www.paddockspares.com/pm982-twin-cylinder-12v-compressor-usually-60-00gbp.html" target="_blank">http://www.paddockspares.com/pm982-twin-cylinder-12v-compressor-usually-60-00gbp.html</a><br>


</div>Tāpat viņi visi no vienas Ķīnas rūpnīcas, atšķiras tikai birkas un materiāli.<br></div><div class="gmail_extra"><br><br><div class="gmail_quote">2014-08-29 11:24 GMT+03:00 Rinalds Egle <span dir="ltr"><<a href="mailto:rinalds.egle@gmail.com" target="_blank">rinalds.egle@gmail.com</a>></span>:<br>


<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div dir="ltr">varu pastāstīt, ka ja vēlies pats pūst riepās gaisu uz ceļa, ir vērts ieinvestēt kādā normālā kompresorā, piemēram <a href="http://www.ataserviss.lv/lv/katalogs.php?kid=106&pid=&id=421" target="_blank">http://www.ataserviss.lv/lv/katalogs.php?kid=106&pid=&id=421</a><div>



<br></div><div>savulaik, kad bija mr2 ar 205/40r17 un 225/40r17 mizām, aktuāli bija uzpūst krāmējot atspiestu riepu atpakaļ... :)</div></div><div class="gmail_extra"><br><br><div class="gmail_quote">2014-08-29 10:26 GMT+03:00 Martins <span dir="ltr"><<a href="mailto:martini.zupa@gmail.com" target="_blank">martini.zupa@gmail.com</a>></span>:<br>



<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div dir="ltr">Pastāsti lūdzu kaut kādas detaļas par Mercedes portatīvo kompresoru!<br><br></div><div class="gmail_extra">



<br><br><div class="gmail_quote">2014-08-29 9:49 GMT+03:00 Instigater <span dir="ltr"><<a href="mailto:instigater@projektam.lv" target="_blank">instigater@projektam.lv</a>></span>:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
  
    
  
  <div bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    <br>
    <div>On 2014.08.29. 07:26, Juris Knakis
      wrote:<br>
    </div>
    <blockquote type="cite">
      
      <blockquote>
        <div dir="ltr">Sveika, liste!
          <div><div>Man te tāds jautājums ienācās - kāda pieredze ar riepu
            remonta aerosoliem, tiem, ko noglabāt grabažniekā nebaltai
            dienai un, kad riepā caurums - pšššt un braucam tālāk.</div>
          </div><div><div>Cik saprotu, ne visi viņi ir kaut kam derīgi, turklāt
            vairums riepu čakarē (tas nozīmē, ka to riepu nevar vairāk
            arī uzmontēt?)<br></div>
            -------------------------------------<br>
            Vispār viņi ir daždažādi, pielietošanas metodes arī mēdz
            atšķirties, bet, cik ir lasīts par reālu<br>
            pielietošanu, "uz sejas" ir sekojošas patiesības:<br>
            1) Baloniņa satura "nostrādāšana" notiek pēc algoritma
            "moška būs, a moška ne";<br>
            2)Reāli tas hermētiķis darbojas, ka riepā kaut kas tievs ir
            iedūries, ja kaut kas resnāks vai neapaļš,<br>
            jeb vēl trakāk, caurums ir riepas "pleca" zonā vai sānos -
            visbiežāk nenostrādā;<br>
            3) Riepas tie baloniņi nečakarē, kurš ražotājs uzdrošināsies
            ko tādu tirgū laist, bet pie pirmās izdevības sadurto riepu
            vienalga jāremontē ar nopietnāku metodi, kaut vai "diegu"...<br>
            Šo iemeslu dēļ, piemēram, uz to pašu nelaimīgo Krieviju
            eksportējamiem / tur ražotiem auto ir vai<br>
            nu normālmēra "zapaskas", vai kaut "motocikla ritenīši",
            jo,  ja tālu no apdzīvotas vietas aerosols<br>
            nenostrādās / nespēs nostrādāt, tad ļautiņš ir dimbā.
            Nezinu, es par jebkādu, bet par "zapasku",<br>
            tiesa, reizēm tās nākas reti lietot - manam kādreizējam
            Volvo 240 pa 13 gadiem / 275 000 km <br>
            gadījās tikai viens "mīkstais" - tepat Rīgā riepā iedūrās
            ielu slaukāmās mašīnas rotējošās birstes<br>
            plastmasas "stiebra" gabaliņš ... :-)<br>
            Ruu</div>
        </div>
      </blockquote>
    </blockquote>
    Ēbrejā pa 5 EUR ar visu piegādi uzsūtīju diega komplektu, pirms tam
    jau bija pagādāts Mercedes portatīvais kompresors. Tas viss kopā
    aizņem nu max 2 baloniņu tilpumu. Līdz ar to baloniņam neticu un
    riepu, kas prasti sadurta, saremontēšu pats, bet pret borta plīsumu
    nepalīdzētu pat balons.<span><font color="#888888"><span><font color="#888888"><br>
    <pre cols="72">-- 
Instigater
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 13 EUR/mēn.
<a href="http://www.projektam.lv" target="_blank">www.projektam.lv</a></pre>
  </font></span></font></span></div><span><font color="#888888">

<br>_______________________________________________<br>
Autoliste mailing list<br>
<a href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv" target="_blank">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>
<a href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste" target="_blank">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a><br>
<br></font></span></blockquote></div><br></div>
<br>_______________________________________________<br>
Autoliste mailing list<br>
<a href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv" target="_blank">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>
<a href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste" target="_blank">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a><br>
<br></blockquote></div><span><font color="#888888"><br><br clear="all"><span><font color="#888888"><div><br></div>-- <br><div dir="ltr">Rinalds<div><font color="#ffffff">File:///</font></div></div>
</font></span></font></span></div><span><font color="#888888">
<br>_______________________________________________<br>
Autoliste mailing list<br>
<a href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv" target="_blank">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>
<a href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste" target="_blank">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a><br>
<br></font></span></blockquote></div><br></div>
<br>_______________________________________________<br>
Autoliste mailing list<br>
<a href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv" target="_blank">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>
<a href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste" target="_blank">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a><br>
<br></blockquote></div></div></div><span class="HOEnZb"><font color="#888888"><br><br clear="all"><div><br></div>-- <br><div dir="ltr">Rinalds<div><font color="#ffffff">File:///</font></div></div>
</font></span></div>
<br>_______________________________________________<br>
Autoliste mailing list<br>
<a href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>
<a href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste" target="_blank">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a><br>
<br></blockquote></div><br></div>