<div dir="ltr"><div>Reiz nācās lietot to baloniņu pie paliela cauruma.</div><div>Palīdzēja tādā ziņā ka riepu no plakanas padarīja braucamu un kādus 10-15 km varēja nobraukt, tad nu ar diviem pitstopiem līdz diennakts riepu servim aizkūlos.</div>
<div>Tur gaidot riepa protams atkal nolaida, bet labā ziņa ka necik daudz mēslu iekšā nebija, tātad balansēšanai nekas netraucēja. Riepas iekšpusē izskatījās kā kaut kas būtu izlijis un nožuvis.</div><div>Noteikti ieteiktu turēt rezervē ja nav rezerves riteņa vai kompresora.</div>
<div>Vēl ir pieredze ar kompresoram pievienojamo ziepjveidīgas substances balonu/rezervuāru, pat nezinu kā tas saucas.</div><div>Bija reize kad riepa tika sagriezta uz peļķē iemestas pudeles stikla, tā ka nolaida nobraucot 50m, tad tika šis komplekts izmantots.</div>
<div>Jāsaka ka gaidot remontu riepa neizrādīja nekādu pazīmju par spiediena zaudēšanu, tikai izskatās ka tas rezervuārs lai to atjaunotu maksā diezgan kosmiski.</div><div> </div></div><div class="gmail_extra"><br><br><div class="gmail_quote">
2014-08-29 9:00 GMT+03:00 arc <span dir="ltr"><<a href="mailto:arc@intelectuals.net" target="_blank">arc@intelectuals.net</a>></span>:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Karlis wrote, On <a href="tel:2014.08.28.%2023" target="_blank" value="+12014082823">2014.08.28. 23</a>:37:<div><br>
<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;padding-left:1ex;border-left-color:rgb(204,204,204);border-left-width:1px;border-left-style:solid">
Man te tāds jautājums ienācās - kāda pieredze ar riepu remonta<br>
aerosoliem, tiem, ko noglabāt grabažniekā nebaltai dienai un, kad riepā<br>
caurums - pšššt un braucam tālāk.<br>
</blockquote>
<br></div>
pieredze ir, tik dikti sena :-) parasti ticis lietots tas kas staķikā pa ceļan nopērkams :-)<div><br>
<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;padding-left:1ex;border-left-color:rgb(204,204,204);border-left-width:1px;border-left-style:solid">
Cik saprotu, ne visi viņi ir kaut kam derīgi, turklāt vairums riepu<br>
čakarē (tas nozīmē, ka to riepu nevar vairāk arī uzmontēt?)<br>
</blockquote>
<br></div>
kā ta kaukāds špricājmais vair riepu - gumijas gabalu - sačakarēt? parasti to lieto tad kad tā riepa jau ir sačakarēta. cita lieta ka lai riepu normāli pēctam nobalansētu, tā ir jāņem nost un jātīra. tad vairs ar "vienkārši diegu caurumā" neizlīdzēsies :-)<div>
<br>
<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;padding-left:1ex;border-left-color:rgb(204,204,204);border-left-width:1px;border-left-style:solid">
Vēl jautājums, vai kādam nav kaut kur pagrabā aizķēries Hondas (Accord)<br>
skrūvju cīsiņš (caurumi 4 x 114)? :)<br>
</blockquote>
<br></div>
diespas, hondas, nesen meklēju kaukur garāžā nosviesto vecā saaba (4x hvz) "cīsiņu" :-) i to pašu nevarēju vairs atrast.<br>
<br>
=)<br>
arc<br>
ari ar pliku disku braukšanas pieredzi, kad nau citu variantu bet galā jātiek.<br>
<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;padding-left:1ex;border-left-color:rgb(204,204,204);border-left-width:1px;border-left-style:solid">
--<br>
Karlis<br>
</blockquote>
<br>
______________________________<u></u>_________________<br>
Autoliste mailing list<br>
<a href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv" target="_blank">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>
<a href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste" target="_blank">http://lists.autoliste.lv/<u></u>mailman/listinfo/autoliste</a><br>
</blockquote></div><br></div>