<style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/ </style><blockquote class="c1"> <div dir="ltr">Sveika, liste!  <div>Man te tāds jautājums ienācās - kāda pieredze ar riepu remonta aerosoliem, tiem, ko noglabāt grabažniekā nebaltai dienai un, kad riepā caurums - pšššt un braucam tālāk.</div>  <div>Cik saprotu, ne visi viņi ir kaut kam derīgi, turklāt vairums riepu čakarē (tas nozīmē, ka to riepu nevar vairāk arī uzmontēt?)<br />-------------------------------------<br />Vispār viņi ir daždažādi, pielietošanas metodes arī mēdz atšķirties, bet, cik ir lasīts par reālu<br />pielietošanu, "uz sejas" ir sekojošas patiesības:<br />1) Baloniņa satura "nostrādāšana" notiek pēc algoritma "moška būs, a moška ne";<br />2)Reāli tas hermētiķis darbojas, ka riepā kaut kas tievs ir iedūries, ja kaut kas resnāks vai neapaļš,<br />jeb vēl trakāk, caurums ir riepas "pleca" zonā vai sānos - visbiežāk nenostrādā;<br />3) Riepas tie baloniņi nečakarē, kurš ražotājs uzdrošināsies ko tādu tirgū laist, bet pie pirmās izdevības sadurto riepu vienalga jāremontē ar nopietnāku metodi, kaut vai "diegu"...<br />Šo iemeslu dēļ, piemēram, uz to pašu nelaimīgo Krieviju eksportējamiem / tur ražotiem auto ir vai<br />nu normālmēra "zapaskas", vai kaut "motocikla ritenīši", jo,  ja tālu no apdzīvotas vietas aerosols<br />nenostrādās / nespēs nostrādāt, tad ļautiņš ir dimbā. Nezinu, es par jebkādu, bet par "zapasku",<br />tiesa, reizēm tās nākas reti lietot - manam kādreizējam Volvo 240 pa 13 gadiem / 275 000 km <br />gadījās tikai viens "mīkstais" - tepat Rīgā riepā iedūrās ielu slaukāmās mašīnas rotējošās birstes<br />plastmasas "stiebra" gabaliņš ... :-)<br />Ruu</div></div></blockquote>