<style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/ </style><blockquote class="c1"> <div>Nez kāda marrutka pēc man šo vēstuli iemeta pie mēstulēm..??)))))<br />===========================<br />Hmm, vai autoliste būtu iesaistījusies atkritumu biznesā? Vispār jau ienesīga<br />lieta, bet visur pasaulē ar to nodarbojas ļaudis, kurus kopumā sauc par MAFIJU. :-)))))<br /> <br /> Par tēmu runājot: man ir gluži pretējs viedoklis, ja ne cenas ziņā, tad tas ka plačos 90% <br />ir iestrādāts abjebalovkas procents...<br /> ramonz</div></blockquote> =============================<br />Ļoti iespējams, tiesa, pieļauju, ka "no plača uz placi" tie procenti varētu mainīties, bez tam,<br />iespējams, palīdzēt var attiecības ar "plačmanu" utt.. :-) Savulaik mans tēvs pēc kārtas 2<br />auto pirka pie Vītola Ķibernieku avēnijā, Uģis ir mans čoms vēl no sacīkšbraukšanas laikiem,<br />iespējams tāpēc tika godīgi pastāstīts, kuru auto nebūtu vēlams ņemt, pat ja cena bija ļoooti,<br /> un otrādi. Abi auto kalpoja nevainojami tiem atvēlētos ~100 000. Tagadējais auto , Vectra 2 '96,<br />jau tika pirkts pašā Vāczemē, no privātpersonas , Uģa kantoris tik atveda šurp un piereģistrēja.<br />Brauc vēl tagad, nobraukums pašlaik ap 200 000, neko sev , brauc. Tiesa, vienu puslīdz nopietnu<br />remontu piedzīvoja - kā daudziem 16V dzinējiem viņam bija mode rīt eļļu, līdz 2 ltr / 10 000 km. <br />Vaina principā bija zināma, 2 dienu darbs un viss OK. Tas bija pie apmēram 120 000, bet kā<br />iepriekšējā īpašniece teica, to eļļu viņš bija sācis rīt pie kādiem 80 000. Kad nopirkām, bija 100000<br />ar "astīti"...