<style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/
</style>  <blockquote class="c1"> Dīzelim EGR kā tantei riteņi. Aizbrauc pie čipotāja kāda un pasaki, ka<br /> tev to EGR vajag atkodēt nost un vēl arī pie reizes DPF vajag atkodēt un<br /> izravēt fiziski, pa virsu vēl čipu un vispār laime pilna = ~320 Zs un<br /> ~700Nm.<br /> Instigater<br /> </blockquote>----------------------------------------<br />Hmm, man arī apziņas "annāļos" pavīdēja doma, a kāda vella dīzelim kūleris EGR<br />''ķēdē"? Kā nekā man kādreiz bijušajam Volvo 240 arī bija EGR (Ziemeļamerikai /<br />Kanādai tak bij būvēts), bet nekāda kūlera tur nebija gan, kaut benzīnniekam izplūdes<br />gāzu temperatūra tak ir augstāka, nekā dīzeļam ...Varbūt tiešām to kūleri var<br />anihilēt? Pieļauju, arī DPF, tikai ko tā ķerra rādīs TA? Kādam pieredze ir?