<style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/ </style><blockquote class="c1">Jautājums nopietns:)<br /> Gribu  pazemināt  smaguma centru volgai. un  padarīt  viņu nedaudz sportiskāku = braucamu, stabilu.<br /> Par priekšu viss skaidrs.<br /> Ko darīt ar  resorām/ lagām?<br />  itka esmu dzirdējis  ka  liek 2 listes  un cietus amjus.... bet tas ir auto kuram stipri ir samazinata massa (sportiniekam nav paredzets  parvadāt  5 pasažierus un  100kg  bagāžas).<br /> Ko darit ikdienā?<br /> ja kadam ir idejas  padalās?</blockquote>========================<br />IMHO vislabāk ir mēģināt sameklēt kādu no bijušajiem sportistiem vai tagadējiem Dzintarvoldziniekiem, bet nu<br />piemērotība ikdienai paliktu jautājums...<br /><blockquote class="c1"> <br /> Rafā te daudzi ir strādajuši - varbut Rafa  lāgas ir savādākas cietības  jeb vienkārši  vairāk listes iekšā?<br /> Un kā dabūt tādā gadījumā  mašinu zemāk???</blockquote>=======================<br />Vispār RAF 2203 lāgu pamatā ir GAZ-13 "Čaika" pamatloksne + savākts komplekts no GAZ-24 un GAZ-13<br />loksnēm. Principā šosejā bija varianti, kad lika tikai 2 GAZ-13 loksnes, bet tad viņas "pārkala", resp., <br />taisīja taisnākas. Kas šodien to varētu izdarīt, to gan nezinu ...<blockquote class="c1">Radikālākā metode vispār bija laist atsperi zem pakaļtilta balkas, bet nu ielai tas nederēs, bija daži tādi</blockquote>ekstrēmi zemi šosejas monstri...<br /><blockquote class="c1"> Richi<br /> <br /> P.S. uz conversion kitiem uz coiloveriem no  USA atliek tikai slienas  tecināt - musu tehniskās prasibas ir vienkārši arhaiskas - neko nedrikst!</blockquote>=====================<br />Nu, tādi tie likumi pie mums ir, savulaik CSDD atviegloja sev dzīvi :-)<br /><br />Ruu<blockquote class="c1"> <div> </div></blockquote>