<style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/ </style><blockquote class="c1">Hmmm....pārkalt</blockquote>=================<br />Pārkala parasti vecas, nogurušas atsperu lāgas, lai uzlabotu metāla struktūru.<br />Ja viņas nav krimināli nogurušas, tad darīja arī tā - atlaidināja, uztaisīja "taisnākas",<br />un par jaunu termiski apstrādāja. Līdzīgi tika taisītas (stieptas) spirālatsperes, pie<br />reizes samazinot vijumu skaitu ...Bet nu tur ir vajadzīgi vecie speci, tostarp termisti :-(((<br /><br /><blockquote class="c1"> RVR vel prese strādā?<br /> Nestrādā... droši vien.</blockquote>=================<br />Nezinu, nav ne jausmas, neesu interesējies :-)<br /><blockquote class="c1"> A ka lai uzzin   tehniskos parametrus tām lagam?</blockquote>=================<br />Nuuuuu... krievu laikos tādas lietas notika ar "provēšanas un paprovēšanas" metodi, nav<br />dzirdēts, ka kāds būtu ar baisiem aprēķiniem nodarbojies...Citiem vārdiem, taisīja, kamēr<br />rezultāts apmierināja :-)<br /><blockquote class="c1">  mosh var nopirkt no kāda...mūsdienu džipveidiga agregata.<br /> ======================</blockquote>Iespējams. Starp citu, samērā "taisnas" lāgas bija Mercedes MB100 sērijas mikriņiem, tikai,<br />kur tādu atrast...Tur pat svars / slodze varētu daudzmaz atbilst :-)<blockquote class="c1"> <br /> P.S.  ir  jau saikne ar tiem dzintarvolgistiem bet vinjiem parsvarā ir  vai nu  tikai  blives starp sedekli </blockquote><blockquote class="c1">un sturi  funkcija  ar naudas maku ...vai "bigs sekret" tāda sajūta ka  tur būvētu kādus </blockquote><blockquote class="c1">"kvazistacionāros pipelizātorus" nevis 40 gadus vecas mašinas ar atbilstošiem tehniskajiem risinajumiem....<br /> =====================</blockquote>Nujā, tad tur atliek meklēt vecos šosejniekus - rallisti ar auto "sēdināšanām" neaizrāvās ...<br />Ruu