<style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c2 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
 blockquote.c1 {border-left: 1px #ccc solid; margin: 0 0 0 .8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/ </style><blockquote class="c2"> <div dir="ltr"><div><div>Ja reiz par elļām, tad ko cienījamais speciālists var pastāstīt par BMW 528i Touring 1999 2.8 benz., automāts ar iespēju raustīt ātrumus arī manuāli (Steptronic?). Pārsimt kilometrus braucot dažreiz kārba iemet S režīmu un atpakaļ D pēc dažām sekundēm. Arī laikam lifetime ēļļa.</div> Kādu šķidrumu tādai rekomendē?</div> studd<br />=========================<br />Lūk šite sākas interesantas lietas, lieta tā, ka šī gadagājuma BMW (E39?) komplektēja ar divu ražotāju<br />pārnesumkārbām - ZF vai Borg-Warner :-) Plus vēl jāskatās VIN numurus (pēdējos ciparus), vēlams arī<br />plāksnītes krāsu uz AT, tur var būt dzeltena, zaļa vai sarkana. Tā ka visdrošākais tomēr būtu kontaktēt<br />ar dīleri, iespējams gan, ka tad eļļa arī iegādājama ar BMW kataloga Nr., nevis ar firmu/marku :-(<br />Ar to "sealed-for-life" Steptronic vispār ir interesanti - izrādās, reta kārba nokalpo ilgāk par 180 000 km<br />bez remonta. Galvenais iemesls iziešanai no ierindas - nosēdumi magnētiskajos vārstos, kas kārbas<br />darbu, protams, neuzlabo :-( Varbūt tieši tas ir iemesls tavas kārbas problēmai? Tādos gadījumos tur<br />iesaka ģenerāltīrīšanu ar daļēju izjaukšanu... :-(((((((<br />Ruu</div> </blockquote>