<style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/ </style><blockquote class="c1"> <div>Pārmaiņas pēc jautājums par auto. Ir Opel Zafira 2009, 2.2 benzīns, mehāniskā kārba (6 ātrumi). Kamēr auto auksts, tikmēr ir ok, kamēr brauc pa pilsētu un visu laiku štepselē ātrumus, arī ir ok. Ja kādu stundu pastāv ar neizslēgtu motoru (ziemā mašīnā ar izslēgtu motoru ir auksti), vai arī kādu stundu zāģē pa šoseju nepārslēdzot ātrumus, tad ātrumkloķis dikti štruntīgi kustās. Tāda sajuta, ka bīdītu pa kaut kādu līmi, un slēdzot neitrālajā arī īsti neatgriežas savā vietā. (Tās atsperes, vai kas tur pa mehāniku, nespēj to ķīseli pārvarēt.) Cik zinu, ātrukastē eļļa nekad nav mainīta. (Es gan nevaru garantēt, jo braucu uz Amserv un paļaujos, ka jamie māk strogo po spisku izdarīt visus darāmos darbus.) Jautājums - kas tur varētu būt par vainu un ko ar to darīt?<br />Ģirts</div> </blockquote> ===============================<br />Hmm, vispār jau gadu gaitā ir piefiksēti gadījumi, kad eļļas ātrumkārbās gadu gaitā noveco,<br />deģenerējas un "shifting quality" jūtami pasliktinās. Viennozīmīgas receptes nav, bet , kad<br />pačeko materiālus par priekšpievada Zafirām un citiem radniecīgiem auto, tad vispār tādi<br />gadījumi mehāniskajām kastēm nāk priekšā :-( Cik tur var noprast, tad publika visbiežāk<br />maina tieši eļļu - citiem palīdz, citiem nē... :-(<br />Jebkurā gadījumā ar eļļas maiņu varētu sākt. Vai tai kārbā gadījumā nav pildījums visam<br />tās kalpošanas laikam? IMHO šitām kastēm vispār ir paredzēta speciāla eļļa, piemēram<br />GM/Opel/Vauxhall Part No. <span class="st">93165290, ķippa tā eļļa nāk, kā "rezerves daļa"... Tā ka nāksies vien<br />prasīt tiem servismeņiem!<br />Ruu</span>