Man vienīgajam šķiet, ka gāzēt 1.6 kapeiku, kas jau tā ir bezpatēriņa nemotors ir bezjēdzīga naudas izmešana vēl jo vairāk<br />ja sākās šāda epopeja ar galvas sēdināšanu etc...<br /><br />ar cieņu<br />spameris GirtzB...<br /> <br /> <div>Citējot <strong>Juris Knakis <a href="mailto:lubes@inbox.lv"><lubes@inbox.lv></a></strong> :</div> <blockquote class="c1"><br /> <blockquote>Rindinieks. Un motors tāpat būs jāpajauc, jo pie -15C VANOS grabinās. Ja<br /> būs jāceļ nost galva, tad pie vienām sāpēm nelielu optimizāciju uz<br /> nākotni varētu izveikt.<br /> Starp citu, motors N45B16, kompresijas pakāpe 10.2, paredzēts degvielai<br /> RON 91-98. N45B20 ir viņa lielākais brālis, kurš WTCC brauc un publikai<br /> tika izdots 2600 eksemplāros iekš 320si, lai izietu homologācijas<br /> prasības. Tur kompresijas pakāpe ir 11.0 saglabājot iespēju braukt ar<br /> RON 95-98. Protams, detonācijas sensori ir abiem diviem.<br /></blockquote> -----------------------------------------------<br /> Iemetu aci vācu BMW lapās. Principā tavam N45B16 pats BMW bez sirdēstiem<br /> atļauj noņemt no galvas 0.3 mm, kas paaugstina kompresijas pakāpi no 10:2 līdz<br /> 10:3,3. Tālāk akceptē vēl noņemt no galvas līdz 0.5 mm, bet jau ar obligātu<br /> samontēta motora "izgriešanu", lai pārliecinātos, vai vārsti "neķer" virzuļus. Daudzi<br /> "ķūneri", arī zināmi, ņem nost līdz 1.5 mm, kas šim motoram dod ģeometrisko<br /> kompresiju ~11.6, BET! Visi kā viens kategoriski nosaka, ka virs 0.5 mm jābūt<br /> regulējamiem ķēžratiem uz sadalēs vārpstām, lai varētu precīzi nolikt "pa metkām".<br /> Tiesa, tie "ķūneri" gan visi kā viens sviež laukā tos VANOSus un liek citus ķēžratus...<br /> Man izskatās, ka tur ķēpas varētu būt padaudz, vai tas ir to vērts? :-(<br /> Ruu</blockquote> <br />