<style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c4 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
 div.c3 {color: #FFFFFF}
 blockquote.c2 {border-left: 1px #ccc solid; margin: 0 0 0 .8ex; padding-left: 1ex}
 span.c1 {color: #888888}
/*]]>*/ </style><blockquote class="c4"> <div dir="ltr">ja iespējams, iebrauc kādā servī notestēt to draņķīti. ka nesanāk pie pirmā nopietnā sala meklēt lodlampu... :)  <div>ir pieredze ar oficiāli PKP pirktu Comma gatavo antifrīzi, kas paredzēts lietošanai līdz -36C. pie -25C jau tas vairs necirkulēja...<br />---------------------------------<br />:-) Nja, lieta, ar kuru saskārušies daudzi no Centrālās un Dienvideiropas ievesto auto īpašnieki arī - tur mēdz<br />jaukt ~2x "švakāku" dzeses šķidrumu, pēc zemākiem grādiem vienkārši nav vajadzības, nu tad viens otrs arī<br />ir zobsiksnas aprāvis ...<br />Nezinu, es laikam tomēr 100% rīkotos tā, ka nopirktu vajadzīgo daudzumu koncentrāta, kaut vai to pašu<br />Havoline XLC VAMotorā, tad kaut kādā bodē / DUSā demineralizēto ūdeni, un uzjauktu vajadzīgo daudzumu<br />gatava produkta. Tad vismaz sirds būtu mierīga, jo zināms, kas "lācītim vēderā". :-)))))))))<br />Ruu</div></div> </blockquote>