<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8"><meta name=Generator content="Microsoft Word 14 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
        {font-family:Calibri;
        panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Tahoma;
        panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4;}
@font-face
        {font-family:Consolas;
        panose-1:2 11 6 9 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
        {margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:11.0pt;
        font-family:"Calibri","sans-serif";
        color:black;
        mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
        {mso-style-priority:99;
        color:blue;
        text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
        {mso-style-priority:99;
        color:purple;
        text-decoration:underline;}
pre
        {mso-style-priority:99;
        mso-style-link:"HTML Preformatted Char";
        margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:10.0pt;
        font-family:"Courier New";
        color:black;}
span.EmailStyle17
        {mso-style-type:personal;
        font-family:"Calibri","sans-serif";
        color:windowtext;}
span.HTMLPreformattedChar
        {mso-style-name:"HTML Preformatted Char";
        mso-style-priority:99;
        mso-style-link:"HTML Preformatted";
        font-family:"Consolas","serif";
        color:black;
        mso-fareast-language:EN-US;}
span.EmailStyle20
        {mso-style-type:personal-reply;
        font-family:"Calibri","sans-serif";
        color:#1F497D;}
.MsoChpDefault
        {mso-style-type:export-only;
        font-size:10.0pt;}
@page WordSection1
        {size:612.0pt 792.0pt;
        margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt;}
div.WordSection1
        {page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body bgcolor=white lang=LV link=blue vlink=purple><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><span style='color:#1F497D'>Teikšu neticēsi – 1Kls par remontu – nu tur nomainīt visus tos krāmus. Vai tad BMW N47 dīzelim motoru remontē par velti?<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='color:#1F497D'><o:p> </o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='color:#1F497D'>Ģirts (dzenā piektdienas spamu)<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='color:#1F497D'><o:p> </o:p></span></p><div style='border:none;border-left:solid blue 1.5pt;padding:0cm 0cm 0cm 4.0pt'><div><div style='border:none;border-top:solid #B5C4DF 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm'><p class=MsoNormal><b><span lang=EN-US style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif";color:windowtext;mso-fareast-language:LV'>From:</span></b><span lang=EN-US style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif";color:windowtext;mso-fareast-language:LV'> autoliste-bounces+girts.karnitis=di.lv@lists.autoliste.lv [mailto:autoliste-bounces+girts.karnitis=di.lv@lists.autoliste.lv] <b>On Behalf Of </b>Instigater<br><b>Sent:</b> Friday, September 6, 2013 10:46 AM<br><b>To:</b> Viss par un ap auto!<br><b>Subject:</b> [Autoliste] Re: Benzīnauto tarkšķ kā dīzelis 2 - cēloņi un sekas<o:p></o:p></span></p></div></div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><div><p class=MsoNormal>On 06.09.2013 10:19, Ģirts Karnītis wrote:<o:p></o:p></p></div><blockquote style='margin-top:5.0pt;margin-bottom:5.0pt'><p class=MsoNormal>Piektdienas atslodzei (un līdzjūtību izteikšanai):<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Ja atcerieties, pirms kādām 3 nedēļām man bija tāda problēma, ka auto ne vella negāja un tarkšķēja kā draņķīgs dīzelis. Tagad ir skaidrība, kas un kā. Ja pavisam īsi (kā to prasīja sieva), tad 1000Ls un vēl nedēļa servisā. Ja garāk – izstiepusies ķēde. Rezultātā 2. un 3. cilindrā saliekušies vārsti. Vārstu maiņa, ķēdes maiņa, blīves, eļļa, filtri un kas tur vēl viss. Auto vecums – 4 gadi, nobraukums – 71kkm.<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal> <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Jautājums – kā es iemanījos tik veikli izstiept motora ķēdi?<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal> <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Ģirts<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Ādams Opelis Zapītis, atsliets servisā pret žogu ar izjauktu motoru.<o:p></o:p></p></blockquote><p class=MsoNormal><span style='font-size:12.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";mso-fareast-language:LV'>Šī problēma piemīt ne tikai Opelim, bet arī BMW N47 dīzelim. Bet kāpēc vēl 1K Ls, man nav skaidrs.<br><br><o:p></o:p></span></p><pre>-- <o:p></o:p></pre><pre>Instigater<o:p></o:p></pre><pre>Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn<o:p></o:p></pre><pre><a href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a><o:p></o:p></pre></div></div></body></html>