<style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/</style><blockquote class="c1"> nu kaareiz tik izredzeetajiem tais laikos bija jauni rafi ;)</blockquote>--------------------------------------------------<br />... aha, un vēl ar 210 ZS Vankeļiem :-)))))) Lai nu kas, bet standarta riepas RAFā<br />priekš sava transporta galīgi nebija problēma, priekš "blatņikiem" arī :-))))))))))<blockquote class="c1"> <br /> a naglas.., nu es nez, man '82 gada ziemaa mocim bija naglas, jo bez taam,<br /> kad novilka upes viduu uz ledus sliipi, nevareeja vairs nekaadi aparaatu<br /> uztunciit augshaa, bez paliidziibas. nulab, neaceros , varbuut bij<br /> skruuves ;))) turklaat skruuveeja nevis kaa tagad, taa no protektora<br /> puses, bet riepai no iekshas, samorezus, tad kaartiigu kaartu auduma<br /> izolenes no lielaa rullja un kameru :)))<br /> </blockquote>----------------------------------------<br />Nu, šitādus jokus ar skrūvēm mēs arī bērnu dienās taisījām, i velosipēdiem, i<br />motopēdiem, i močiem :-) Bet reāli dabā personīgi es ieraudzīju radžotu riepu<br />kaut kad 1970-ajos gados, kad fāters "dabūja" no Somijas "atgriezto" M-412 :-)<br />Un tam virsū bija somu ziemenes, turklāt ļoti labā stāvoklī, "īstas" NOKIA HAKKAPELIITA<br />ar radzēm! Publika brīnījā, čamdīja, šņāca, pūta :-) Un vēl moskvičs bija ar 4 lukturu<br />"purnu" un HALOGĒNLAMPĀM iekšējos lukturos!!!! :-)<br />PSRS pirmās "šipenes" ar nosaukumu "Sņežinka" uz 13" parādījās kaut kur 1980.<br />vidū laikam, bet nu tas bija draņķis, cietas , kā krams :-) Drusku vēlāk parādījās<br />riepas Volgai  GAZ-24, 205 / 70 R14, ar tādu zīmīgu slīpi veidotu protektoru un<br />radzēm. Vot tās bija baigi labās, pat bez radzēm! :-))))))))) Tikko bij iespēja, mēs arī<br />savācāmies un likām uz saviem "razjezdnoj" RAFiem :-) Ziemā uz ledus turēja SUPER!<br />Ruu