<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=ISO-8859-1"
      http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
    <div class="moz-cite-prefix">On 15.08.2013 07:37, Juris Knakis
      wrote:<br>
    </div>
    <blockquote cite="mid:1376541459.520c5b13ed61a@mail.inbox.lv"
      type="cite">
      <style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/
</style>
      <blockquote class="c1"> Vainas nebija un jaunās bremzēšanas joslas
        atkal ir tik garas, lai<br>
        atkalas laikā atmetoties no 90 km/h nāktos bremzēt ar motoru
        pret gājēju<br>
        tiltiņa balstu. ;-(<br>
        --<br>
        Instigater<br>
        Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50
        Ls/mēn<br>
        <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a><br>
      </blockquote>
      ----------------------------------------<br>
      Hmm, vai atkalas laikā obligāti jābrauc ar 90? Ir mūžā pieredzētas
      tādas atkalas,<br>
      ka, izkāpjot no auto atbrīvoties nošķidruma, kājās bija grūti
      nostāvēt un auto<br>
      sānvēja ietekmē gribēja no ceļa noslīdēt :-))))))))) Kaut kā
      nenāca prātā braukt ar<br>
      90, pat ar 80 un 70 ne...<br>
    </blockquote>
    Pats taču saproti hiperbolu nozīmi literārajos darbos. ;-) Ar
    ieskrējiena noslām ir vēl trakāk - jaunam vadītājam tas ir kapitāls
    emocionālās nervu sistēmas stabilitātes pārbaudījums, kad 100m ir
    jāpaspēj novērtēt visa satiksmes plūsma, jāsaskaņo ātrumi, pie tam
    ne jau pilsētās to dara.<br>
    Viena tāda nejēdzība, kuru ātri var likvidēt ar pareizām zīmēm un
    horizontālajiem apzīmējumiem ir Jūrmalas apvedceļa beigas, kas
    piekļaujas Rīga-Jūrmala šosejai. Tu gribēdams neredzēsi auto plūsmu
    pirms nebūsi uzbraucis pilnībā uz ieskrējiena joslas, jo visu skatu
    aizsedz kāpa un mežs. Tajā pašā laikā, no Jūrmalas pār Lielupes
    tiltu ir 2 joslas, kurai piekļaujas vēl viena no labās puses, kurā
    dažreiz uzrodas braucēji no Jūrmalas atstumtā Priedaines rajona uz
    lidotāji, kuriem uzrodas 1 tukša josla labajā pusē, bet sēnes pa 2.
    un 3. velkas uz 90. Būtu tikai loģiski, ja šo pirmo joslu piekļautu
    2.joslai pirms apvedceļa pievienojuma vietas.<br>
    Ieguvumi:<br>
    1. lielā auto plūsma, kas nāk no Jūrmalas apvedceļa, netiek
    sabremzēta un traucēta (nav jādod ceļš)<br>
    2. paliek pietiekami gara ~400m ieskrējiena josla no Priedaines
    braucošajiem.<br>
    <br>
    PS. Skatīt pievienoto skici.<br>
    <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
Instigater
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a></pre>
  </body>
</html>