<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=ISO-8859-1"
http-equiv="Content-Type">
</head>
<body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
<div class="moz-cite-prefix">On 15.08.2013 07:37, Juris Knakis
wrote:<br>
</div>
<blockquote cite="mid:1376541459.520c5b13ed61a@mail.inbox.lv"
type="cite">
<style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/
</style>
<blockquote class="c1"> Vainas nebija un jaunās bremzēšanas joslas
atkal ir tik garas, lai<br>
atkalas laikā atmetoties no 90 km/h nāktos bremzēt ar motoru
pret gājēju<br>
tiltiņa balstu. ;-(<br>
--<br>
Instigater<br>
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50
Ls/mēn<br>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a><br>
</blockquote>
----------------------------------------<br>
Hmm, vai atkalas laikā obligāti jābrauc ar 90? Ir mūžā pieredzētas
tādas atkalas,<br>
ka, izkāpjot no auto atbrīvoties nošķidruma, kājās bija grūti
nostāvēt un auto<br>
sānvēja ietekmē gribēja no ceļa noslīdēt :-))))))))) Kaut kā
nenāca prātā braukt ar<br>
90, pat ar 80 un 70 ne...<br>
</blockquote>
Pats taču saproti hiperbolu nozīmi literārajos darbos. ;-) Ar
ieskrējiena noslām ir vēl trakāk - jaunam vadītājam tas ir kapitāls
emocionālās nervu sistēmas stabilitātes pārbaudījums, kad 100m ir
jāpaspēj novērtēt visa satiksmes plūsma, jāsaskaņo ātrumi, pie tam
ne jau pilsētās to dara.<br>
Viena tāda nejēdzība, kuru ātri var likvidēt ar pareizām zīmēm un
horizontālajiem apzīmējumiem ir Jūrmalas apvedceļa beigas, kas
piekļaujas Rīga-Jūrmala šosejai. Tu gribēdams neredzēsi auto plūsmu
pirms nebūsi uzbraucis pilnībā uz ieskrējiena joslas, jo visu skatu
aizsedz kāpa un mežs. Tajā pašā laikā, no Jūrmalas pār Lielupes
tiltu ir 2 joslas, kurai piekļaujas vēl viena no labās puses, kurā
dažreiz uzrodas braucēji no Jūrmalas atstumtā Priedaines rajona uz
lidotāji, kuriem uzrodas 1 tukša josla labajā pusē, bet sēnes pa 2.
un 3. velkas uz 90. Būtu tikai loģiski, ja šo pirmo joslu piekļautu
2.joslai pirms apvedceļa pievienojuma vietas.<br>
Ieguvumi:<br>
1. lielā auto plūsma, kas nāk no Jūrmalas apvedceļa, netiek
sabremzēta un traucēta (nav jādod ceļš)<br>
2. paliek pietiekami gara ~400m ieskrējiena josla no Priedaines
braucošajiem.<br>
<br>
PS. Skatīt pievienoto skici.<br>
<pre class="moz-signature" cols="72">--
Instigater
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a></pre>
</body>
</html>