<style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/</style>Urīnkatalizators laikam nav, bet DPF ir, kad izgriež ārā un piečipo zirgus un griezi, tad ar to auto Mēnesi varot no orbītas aizvilkt prom - kaut kas uz 280Zs un 550Nm sanākot. Cik runāts ar Audi cilvēkiem, tad standartkaite esot tās pašas gaisa klapītes, kuras ar servomotoriem vada, kas ieplūdes kolektora garumu maina, bet nu jau arī tās varot atprogrammēt nost.<br /><blockquote class="c1"> <br /> Skatījos arī mazākos 2.0 motorus, bet viņiem ir cita kaite, gan PD, gan sākot no 2007.gada ir problēma ar eļļas sūkni, kuru piedzen no balansējošās vārpstas, bet tur zobi dikti vārgi uztaisīti, visai bieži nodilst un motors paliek bez eļļošanas ar sekojošu aboslūti visa izdilumu un bonusā vēl turbīnas nokaušanu. Par pašām PD sprauslām ir tā, ka bija to atsaukums kaut kādai Siemens ražotāja sērijai, mainot par brīvu nost. Source gan tepat Audi pazinēji, gan aizdīķijas forumu biedri:<br /> </blockquote>----------------------------------------------------------<br />Nuuu, pret čipošanu es, kā akmens laikmeta cilvēks, visai atturīgi "atnesos" :-)<br />Bet par to eļļas sūkni ir interesanti ... Par Siemens problēmu gan bija dzirdēts,<br />no pašiem folkswww braucējiem,  ne ielas gan :-)<br />Ruu