<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
</head>
<body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
<div class="moz-cite-prefix">On 19.06.2013 14:47, Juris Knakis
wrote:<br>
</div>
<blockquote cite="mid:1371642427.51c19a3b634c4@mail.inbox.lv"
type="cite">
<style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/
</style>
<blockquote class="c1"> neko nepateikshu par sprauslu diagnostiku,
betnu tak kaafds spiediens ir<br>
parastam diiizelim, un kaads PD? tur netik sprauslas, tak
suuknis jau<br>
ar neko ilgi nedziivo :-)))))<br>
nu vismaz pie mums pierastaas ekspluataacijas :))<br>
</blockquote>
==========================<br>
Vispār jau PD dīzelim ir tikai padodošais sūknis, visu pārējo
izdara sprausla, tāpēc<br>
jau to sauc par sūkņsprauslu ... Nezinu, ņemot vērā, ka
sūkņsprauslas (vieglo auto<br>
izmēra) ir visai jutīgas pret degvielas kvalitāti, es personīgi
laikam nepirktu auto ar<br>
tādām, ja auto vairs nav garantijas, aplam jau nu dārgas viņas ir.<br>
</blockquote>
A kas labāk? Common-rail sprauslām un sūkņiem taču arī degvielas
kvalitāte ir no svara. Uz vecajiem sadales tipa sūkņiem arī vairs
nav jēgas skatīties - aizvēsture.<br>
<pre class="moz-signature" cols="72">--
Instigater
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a></pre>
</body>
</html>