<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
    <div class="moz-cite-prefix">On 19.06.2013 14:47, Juris Knakis
      wrote:<br>
    </div>
    <blockquote cite="mid:1371642427.51c19a3b634c4@mail.inbox.lv"
      type="cite">
      <style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/
</style>
      <blockquote class="c1"> neko nepateikshu par sprauslu diagnostiku,
        betnu tak kaafds spiediens ir<br>
        parastam diiizelim, un kaads PD? tur netik sprauslas, tak
        suuknis jau<br>
        ar neko ilgi nedziivo :-)))))<br>
        nu vismaz pie mums pierastaas ekspluataacijas :))<br>
      </blockquote>
      ==========================<br>
      Vispār jau PD dīzelim ir tikai padodošais sūknis, visu pārējo
      izdara sprausla, tāpēc<br>
      jau to sauc par sūkņsprauslu ... Nezinu, ņemot vērā, ka
      sūkņsprauslas (vieglo auto<br>
      izmēra) ir visai jutīgas pret degvielas kvalitāti, es personīgi
      laikam nepirktu auto ar<br>
      tādām, ja auto vairs nav garantijas, aplam jau nu dārgas viņas ir.<br>
    </blockquote>
    A kas labāk? Common-rail sprauslām un sūkņiem taču arī degvielas
    kvalitāte ir no svara. Uz vecajiem sadales tipa sūkņiem arī vairs
    nav jēgas skatīties - aizvēsture.<br>
    <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
Instigater
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a></pre>
  </body>
</html>