<style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/
</style> <br /> A kas labāk? Common-rail sprauslām un sūkņiem taču arī degvielas kvalitāte ir no svara. <br />Uz vecajiem sadales tipa sūkņiem arī vairs nav jēgas skatīties - aizvēsture.<br />---------------------------------------------<br />Uz rāviena nevaru pateikt, tur vajadzētu apkopot t.s. "servisa informāciju", cik uzticami<br />kalpo abi varianti...Bet Roto-Diesel vai vislabāk vecais labai rindas sūknis būtu vislabākie<br />IMHO, žēl, ka šodien vairs izplūdes gāzu normās nelien :-( Bet tā, cik ir dzirdēts, ja nu kaut<br />kas notiek, tad Commonrailiem tā lieta sanākot lētāk...Tam iecerētajam auto parastais TD,<br />kaut vai ar maināmo turbīnas ģeometriju , pieejams nav? Tak VW ir pieejami tikai tādi un PD<br />IMHO, jeb es maldos?<br />Ruu