<br /><blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"><style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c5 {border-left: #000000 2px solid; margin-left: 5px; margin-right: 0px; padding-left: 5px; padding-right: 0px}
 blockquote.c4 {border-left: #cccccc 1px solid; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
 div.c3 {background: #e4e4e4; font: 10pt arial; }
 div.c2 {font: 10pt arial}
 div.c1 {font-family: Arial; font-size: 80%}
/*]]>*/</style>vieglajiem auto starp R15 un R16 jau nu šauru riepu izvēle tik un tā pietiekoša, tas ka nedaudz zemāks profils tikai uzlabo rekacijas precizitāti pie minimāla komforta zuduma jo viss 55+ tāpat ir "baloni" Taudieši vienkārši negrib likt 185-riepu uz moderna auto, jo tajos brīžos, kad sneiga/ledus nav(atkušņi pietiekoši bieži), jauno motoru lielā grieze liek manīt saķeres trūkumu..., galvenā problēma ir tik šaurām riepām atbilstošus disku gandrīz nav, 7 collu disks jau ir pa platu 185-tajai...<br /> </blockquote>------------------------------------------------<br />Nu, es personīgi "balona" efektu esmu izjutis vienīgi kā augstāku braukšanas komfortu<br />pa mūsu ceļiem :-) Saķere komplektā ar griezes momentu ...mja, laikam esmu sēne, bet lieki pārbaudīt<br />griezes momenta klātbūtni, īpaši ar radžotām riepām, man nekad nav bijusi sirdij tuva nodarbe :-)<br />Pēdējiem abiem personiskajiem auto abiem bija "baloni" - MB vasarā 185/70-14, ziemā tāds pat izmērs, <br />kaut pirmo ziemu nobraucu  līdz pusei ar viņa dzimtajām, 175x14 - jāsaka, komforts bija teicams, bet<br />bija stipri "pavalkātas", tā ka pavasarī nonāca "Līgo komplektā" :-))))))))))))) Volvo bija 185/70-14 ziemā,<br />195/65-15 vasarā, abi uz 6.5" diskiem, bet nu kaut kā nekad netiku izjutie ne saķeres trūkumu, neko.<br />Tiesa, ar augstāko pilotāžu ar tiem auto arī necentos nodarboties, nebija jau "drifta klases" auto :-)<br />Ruu