Tie GT86/BRZ sver ~1200-1280kg, tie galīgi nav 1600+kg..., attiecīgi saķeres laukumu var izvēlēties mazāku, saglabājot to pašu bremzēšanas efektivitāti etc..., tāpat disku diametrs tiem mazuļiem ir 16' un pat 17' versijā ar lielajām bremzēm...<br /><br />ar cieņu spameris GirtzB<br /> <div id="sig_upper"> </div><br /> <br /> <div class="noTransl">Citējot <strong>Instigater <a href="mailto:instigater@projektam.lv"><instigater@projektam.lv></a></strong>:</div> <blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"><style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 span.c2 {font-family: Arial; font-size: 80%}
 div.c1 {font-family: Arial; font-size: 80%}
/*]]>*/
</style> <div>On 2012.12.11. 17:13, Ģirts Bērziņš wrote:</div> <blockquote cite="invalid-url://">   <div class="c1">Nus riepu ražotāji neguļ, labas 205/xx izmēru šipenes ir dabonamas gan R16, gan R17, gan R18... Galvenais nepīkstēt par cenu.</div>   <div class="c1">Satiksme ir kļuvusi ievērojami intesīvāka kā pirms gadiem 15-mit un auto arī tomēr nepaliek vieglāki.</div>   <div><span class="c2">Piemēram BMW e32 735(1600kg) sver tik pat cik tagadējā trešā sērija, protams, ka tos auto jāspēj apturēt. Tāpat augušas prasībās arī auto stablitātei "aļņa testos" etc etc...</span></div> </blockquote>Toties Toyota savam "ačiroku" speciāli izvēlējās šauros ripuļus no Priusa, lai ar to atmosfērisko 2.0 būtu jautrāka braukšana jauniešiem. Neatceros, tik kurā raidījumā redzēju, liekas ka tikko iznākušajā TG Top 50 sliktāko auto filmā (un tur viņš noteikti bija kā labais piemērs).<br /> <pre>--  Instigater Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn <a href="http://www.projektam.lv" target="_blank">www.projektam.lv</a></pre> </blockquote><br /> <div id="sig_lower"> </div><br />