<blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"> Jā, tie autorūpnieki aptrakuši ar platumu. Manējam BMW arī paredzēts, ka <br /> šaurākais ir 205. platums. Šoziem testam priekšējai asij paņēmu <br /> 195/65-R16C Nokian riepeles, ir ļoti labi, jo protektors ir pat pa 2cm <br /> šaurāks nekā paredzētajai riepai. Sniega putru šķeļ kā nazis, tikai <br /> dzird, ka žļerkst pa sliekšņiem un grīdu.<br /> Tagad saprotu, kāpēc Nokian ir labākās ziemas riepas, 5 gadu mūža laikā <br /> pa 2 riepām kopā ņemot bija pazudušas 5 radzes.<br /> </blockquote>--------------------------------------------<br />Mja, vasarā par to platumu neko nesaku, kaut , vismaz pa mūsu ceļu segumiem, IMHO<br />riepas ar augstāku protektora profilu ir komfortablākas. Bet ziemai 195/65 jau varētu<br />būt jaukāks variants. Hmm, C burts beigās nozīmē "cargo", vai tās būtu kravas busiņiem<br />paredzētās? Parasti viņas ir smagākas par vieglo auto riepām, vai to nejūt?<br />Bet ar tām radzēm principā ir tā, ka pirmo tūkstoti jānoripina tā saudzīgi, bez ķaucošajiem",<br />slīdēšanas un "spolēšanas", lai radzes ieņem savu dabisko stāvokli,  protams, ja nav<br />ielīmētās. Tad radžota riepa parasti kalpo ilgi un laimīgi, man tie GY UG 400 apmēram<br />tāpat nokalpoja :-)<br />Ruu