Neteikšu neko sliktu par dažām Nokian, bezradžu. Bet! (c) Pirms 2 gadiem beidzu braukt ar Hakkapeliita4...šausmu šausmas. Kaut kā tikai man laikam nepaveicās - riepas pēc 2 ziemām kļuva ovālas un izlīda kordi.<div><br></div>

<div>zais,</div><div>tagadiņ otro ziemu brauc ar Master un nezina bēdu<br><br><div class="gmail_quote">2012/12/11 Instigater <span dir="ltr"><<a href="mailto:instigater@projektam.lv" target="_blank">instigater@projektam.lv</a>></span><br>

<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div class="im">On 2012.12.11. 8:45, agrisp wrote:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Standarta izmērs mūsdienu kompaktauto, ziemai jau prasītos šaurākas,<br>
tak grāmatā rakstīc ko vaig.<br>
Un pieļauju ka 15" diski tam auto nau paredzēti...<br>
</blockquote></div>
Jā, tie autorūpnieki aptrakuši ar platumu. Manējam BMW arī paredzēts, ka šaurākais ir 205. platums. Šoziem testam priekšējai asij paņēmu 195/65-R16C Nokian riepeles, ir ļoti labi, jo protektors ir pat pa 2cm šaurāks nekā paredzētajai riepai. Sniega putru šķeļ kā nazis, tikai dzird, ka žļerkst pa sliekšņiem un grīdu.<br>


Tagad saprotu, kāpēc Nokian ir labākās ziemas riepas, 5 gadu mūža laikā pa 2 riepām kopā ņemot bija pazudušas 5 radzes.<span class="HOEnZb"><font color="#888888"><br>
<br>
-- <br>
Instigater<br>
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn<br>
<a href="http://www.projektam.lv" target="_blank">www.projektam.lv</a></font></span><div class="HOEnZb"><div class="h5"><br>
<br>
<br>
______________________________<u></u>_________________<br>
Autoliste mailing list<br>
<a href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv" target="_blank">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>
<a href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste" target="_blank">http://lists.autoliste.lv/<u></u>mailman/listinfo/autoliste</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div>