130i degvielas pateerinjsh paarsveertu izmaksas uz eeljas pateerinju 116i...<BR><BR>Numura lampinju konkreetajam E81 var nomainiit pat celjmalaa un tumsaa un bez skruuvgriezja, <BR>bet nopirkt to nevar taa uzreiz nekur, <BR>jo taa ir korpusaa iebuuveeta neizjaucama konstrukcija ar LED un paaris SMD detaljaam.<BR>Pat servisaa uz vietas nebija, logjiski, jo LED tacju nekad neizdeg.<BR><BR>Ja ebay par 2 gab prasa 20 USD, tad 1 gab. pa 12 LVL nekaadu izbriinu neizraisa.<BR><BR>Janis<BR><BR>On Thu, 18 Oct 2012 21:40:32 +0300 <BR>Ģirts Bērziņš <GIRTZB@INBOX.LV>wrote: <BR>> Tā iet ka nopērk auto ar nepareizo motoru, 130i un <BR>>problēmu nezinātu :D <BR>> par eļļas patēriņu - bmw tagad lieto samērā šķidras <BR>>eļļas un galvenais eļļas patēriņš ir aukstam motorma, <BR>>mazāk īsu pārbraucienu, mazāks eļļas patēriņš. Un tas nav <BR>>atkarīgs no dzinēja lieluma, tā ir gan nemotoriem gan <BR>>130i... <BR>> <BR>> Nummura apaismojuma lampeli lielveikala stāvvietā gan <BR>>pats var nomainīt, nav jau priekšjie lukturi, kur caur <BR>>arku jālien... <BR>> 40k km - spararatam, kāds dikti dīvaini ar sajūgu ir <BR>>rīkojies, pameklē bmwpower/burnout ir viens lietotājs <BR>>kurš būvē "vieglos" spararatus, ja neizedodas no M10/M40 <BR>>piemeklēt... <BR>> <BR>> ar cieņu Ģirts Bērziņš, S54B32 bez eļļas patēriņa. <BR>> <BR>> ----- Original Message ----- <BR>> From: Janis Berzins <BR>> To: Viss par un ap auto! <BR>> Sent: Thursday, October 18, 2012 7:55 PM <BR>> Subject: [Autoliste] Re: Spararats <BR>> <BR>> <BR>> Mja, paldies par info... <BR>> Jo ilgaak gjimenee ir BMW, jo vairaak zuud iluuzijas <BR>>par sho brandu. <BR>> Starp apkopeeem shat tad jaapielej ellja, jo (c)Wess: <BR>>taa tas vienkaarshi ir shiem mazajiem dzineejiem. <BR>> Pusgadu peec garantijas beigaam noklaajaas 2 sprauslas, <BR>>bija jaamaina visas 4 sprauslas + 4 sveces + 4 indukcijas <BR>>spoles. Reputaaciju gan stipri glaaba tas, ka ruupniica <BR>>atzina savu vainu un nosedza visu detalju izmaksas, lai <BR>>arii tas bija peec garantijas beigaam. <BR>> Un tagad pie 40 k km shitas mahoviks, 578 pats + 85 Ls <BR>>darbs.... <BR>> <BR>> Janis, ies uz garaazhu skatiit kaapec numura lampinjas <BR>>nomainja ir 12 Ls <BR>> <BR>> On Thu, 18 Oct 2012 08:17:30 +0300 <BR>> "Juris Knakis" wrote: <BR>> > <BR>> > Sveiki listenieki <BR>> > Atdziivinaashu klusumu listee. <BR>> > Auto simptomi - bez leekaashanas nevar no vietas <BR>> >dabuut nost, it kaa pirmoreiz muuzhaa sajuugu <BR>> >atlaist. <BR>> > Sieva atgriezaas no autoservisa ar auto (40 k km) <BR>> >diagnozi - spararats izdilis, jaamaina, >500 <BR>> >LVL. <BR>> > Nav gruuti uzmineet, ko es padomaaju par to servisu <BR>> >... <BR>> > ========================== <BR>> > Ahā, ieraudzījis cenu , uzreiz nojautu, par ko būs <BR>>runa <BR>> >tālāk ... <BR>> > <BR>> > Pastudeeju subjektu, izraadaas pat tik <BR>> >vienkaarshu lietu kaa mahoviks var sarezgjiitu <BR>>pataisiit <BR>> >- sen jau <BR>> > izgudrots divmasu spararats (dual mass flywheel). <BR>> > ========================== <BR>> > Mjā, uz sērijveida auto, gan benzīna, gan dīzeļiem <BR>>liek <BR>> >jau vismaz gadus 25, tagad jau masveidā. Tāda <BR>> > ir dzīšanās cena pēc max komforta, jo iekš UK divmasu <BR>> >spararatu nomaiņa , cik dzirdēts, izmaksā no <BR>> > 1500 GBP uz augšu Ko tik nepadarīsi, lai <BR>> >samazinātu vibrācijas, teiksim, 4-cyl "šķērsmotoriem", <BR>> > kas vispār ir vesela zinātne ... <BR>> > <BR>> > Visaadu automarku forumos par to vaimanas un <BR>> >staasti kaa var/nevar aizvietot ar parasto un kas <BR>> > notiek ar sajuugu ja laiciigi nesaved kaartiibaa <BR>> >spararatu. <BR>> > ========================== <BR>> > HVZ, vispār nevajadzētu notikt nekam, galu galā šitos <BR>> >divmasu spararatus aptuveni 1/5 saražoto auto, <BR>> > smaguma centrs ir darba tilpumi 2.0 ltr un augstāk <BR>>4-cyl <BR>> >dzinējiem. Un es zinu ļaudis, tostarp savus <BR>> > sportistus, kuri , gatavojot sacīkšu tehniku, <BR>>izsvieda <BR>> >tos divmasu spararatus kaudzē, kur ķirbis aug, un <BR>> > vietā uzlika "parasto". Jāsaka atklāti, nekāda baisā <BR>> >vibrēšana nebija jūtama Tā ka tas līmenis, līdz <BR>> > kuram vibrācijas var nodzīt ar to smalko <BR>>konstrukciju, <BR>> >laikam paredzēts maigām jaunkundzītēm un puisīšiem, <BR>> > kuri, dzerot kāfeju, atstiepj mazo pirkstiņu <BR>> >Principā ir nopērkami, vismaz Rietumos, "parastie" <BR>> >spararati, <BR>> > kurus liek , ja ar auto domā veikt kādas sportiskas <BR>> >aktivitātes. Ja kas, tad divmasu sajūgs PALIELINA <BR>> > transmisijas detaļu noslogojumu līdz pat 10% ... <BR>> > Tā ka, IMHO, vienkārši jāmeklē, kur var dabūt un cik <BR>> >maksā. Mani mīļie sportsmeņi viens otrs taisīja paši, <BR>> > jo piemērots aizvietotājs nebija atrodams <BR>> >Tādam BMW 4-niekam 1.8 IMHO vajadzētu varēt atrast ... <BR>> > Ruu <BR>> > <BR>> > P.S. listaunieki atceras, kā es interesējos par <BR>>iespēju <BR>> >pārdot tos 2 jaunos plastmasas logus . Ieliku SS.lv <BR>> > piektdienā, pirmdien , agri no rīta jau zvanīja un <BR>>pat <BR>> >neko nepīkstot par prasīto cenu, momentā grāba <BR>> >ciet. <BR>> > Izrādījās, ka veiksmes atslēga ir vārdiņā <BR>>"kvadrātveida" <BR>> > Bet šausmas sākās trešdienā un ceturtdienā - <BR>> > kopā zvanīja vismaz 10 šādu logu gribētāji, <BR>>izklausījās <BR>> >visai apbēdināti, dzirdot, ka kārotā manta jau tu-tū <BR>> >... <BR>> > R. <BR>> <BR>> <BR>> <BR>> <BR>> ------------------------------------------------------------------------------ <BR>> <BR>> <BR>> _______________________________________________ <BR>> Autoliste mailing list <BR>> Autoliste@lists.autoliste.lv <BR>> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste <BR><BR>