Mja, paldies par info...<BR>Jo ilgaak gjimenee ir BMW, jo vairaak zuud iluuzijas par sho brandu.<BR>Starp apkopeeem shat tad jaapielej ellja, jo (c)Wess: taa tas vienkaarshi ir shiem mazajiem dzineejiem.<BR>Pusgadu peec garantijas beigaam noklaajaas 2 sprauslas, bija jaamaina visas 4 sprauslas + 4 sveces + 4 indukcijas spoles. Reputaaciju gan stipri glaaba tas, ka ruupniica atzina savu vainu un nosedza visu detalju izmaksas, lai arii tas bija peec garantijas beigaam.<BR>Un tagad pie 40 k km shitas mahoviks, 578 pats + 85 Ls darbs....<BR><BR>Janis, ies uz garaazhu skatiit kaapec numura lampinjas nomainja ir 12 Ls<BR><BR>On Thu, 18 Oct 2012 08:17:30 +0300 <BR>"Juris Knakis" <LUBES@INBOX.LV>wrote: <BR>> <BR>> Sveiki listenieki <BR>> Atdziivinaashu klusumu listee. <BR>> Auto simptomi - bez leekaashanas nevar no vietas <BR>>dabuut nost, it kaa pirmoreiz muuzhaa sajuugu <BR>>atlaist. <BR>> Sieva atgriezaas no autoservisa ar auto (40 k km) <BR>>diagnozi  - spararats izdilis, jaamaina, >500 <BR>>LVL. <BR>> Nav gruuti uzmineet, ko es padomaaju par to servisu <BR>>... <BR>> ========================== <BR>> Ahā, ieraudzījis cenu , uzreiz nojautu, par ko būs runa <BR>>tālāk ...    <BR>> <BR>> Pastudeeju subjektu, izraadaas pat tik <BR>>vienkaarshu lietu kaa mahoviks var sarezgjiitu pataisiit <BR>>- sen jau <BR>> izgudrots divmasu spararats (dual mass flywheel). <BR>> ========================== <BR>> Mjā, uz sērijveida auto, gan benzīna, gan dīzeļiem liek <BR>>jau vismaz gadus 25, tagad jau masveidā. Tāda <BR>> ir dzīšanās cena pēc max komforta, jo iekš UK divmasu <BR>>spararatu nomaiņa , cik dzirdēts, izmaksā no <BR>> 1500 GBP uz augšu   Ko tik nepadarīsi, lai <BR>>samazinātu vibrācijas, teiksim, 4-cyl "šķērsmotoriem", <BR>> kas vispār ir vesela zinātne ... <BR>> <BR>> Visaadu automarku forumos par to vaimanas un <BR>>staasti kaa var/nevar aizvietot ar parasto un kas <BR>> notiek ar sajuugu ja laiciigi nesaved kaartiibaa <BR>>spararatu. <BR>> ========================== <BR>> HVZ, vispār nevajadzētu notikt nekam, galu galā šitos <BR>>divmasu spararatus aptuveni 1/5 saražoto auto, <BR>> smaguma centrs ir darba tilpumi 2.0 ltr un augstāk 4-cyl <BR>>dzinējiem. Un es zinu ļaudis, tostarp savus <BR>> sportistus, kuri , gatavojot sacīkšu tehniku, izsvieda <BR>>tos divmasu spararatus kaudzē, kur ķirbis aug, un <BR>> vietā uzlika "parasto". Jāsaka atklāti, nekāda baisā <BR>>vibrēšana nebija jūtama   Tā ka tas līmenis, līdz <BR>> kuram vibrācijas var nodzīt ar to smalko konstrukciju, <BR>>laikam paredzēts maigām jaunkundzītēm un puisīšiem, <BR>> kuri, dzerot kāfeju, atstiepj mazo pirkstiņu  <BR>>Principā ir nopērkami, vismaz Rietumos, "parastie" <BR>>spararati, <BR>> kurus liek , ja ar auto domā veikt kādas sportiskas <BR>>aktivitātes. Ja kas, tad divmasu sajūgs PALIELINA <BR>> transmisijas detaļu noslogojumu līdz pat 10% ... <BR>> Tā ka, IMHO, vienkārši jāmeklē, kur var dabūt un cik <BR>>maksā. Mani mīļie sportsmeņi viens otrs taisīja paši, <BR>> jo piemērots aizvietotājs nebija atrodams    <BR>>Tādam BMW 4-niekam 1.8 IMHO vajadzētu varēt atrast ... <BR>> Ruu <BR>> <BR>> P.S. listaunieki atceras, kā es interesējos par iespēju <BR>>pārdot tos 2 jaunos plastmasas logus . Ieliku SS.lv <BR>> piektdienā, pirmdien , agri no rīta jau zvanīja un pat <BR>>neko nepīkstot par prasīto cenu, momentā grāba <BR>>ciet.   <BR>> Izrādījās, ka veiksmes atslēga ir vārdiņā "kvadrātveida" <BR>>   Bet šausmas sākās trešdienā un ceturtdienā - <BR>> kopā zvanīja vismaz 10 šādu logu gribētāji, izklausījās <BR>>visai apbēdināti, dzirdot, ka kārotā manta jau tu-tū <BR>>...   <BR>> R.   <BR><BR>