<blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"> :DD nu vot tur jau taa saape.<br /> tika piemeerita vaz skruuve, bet tamai tomert pa lielu galva, lai <br /> komfortabli vareetu tikt klaat, kutrklaat nedaudz pa garu.</blockquote>-------------------------------------------<br />Mja, sāpīgi ... :-(<br /><blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"> <br /> aanu, ja kaadam ir padomaa kaads kaleejs kursh var labi noruudiit <br /> skruuves - var daliities pieredzee un ar kontaktiem,<br /> tikkai baidos ka peec visa taa pat 120ls par komplekjtu bez atlaideem <br /> saak jau likties kaa sviesmaize :D</blockquote>----------------------------------------------------<br />Nu, IMHO labs termists šodien ir visai grūti atrodams. Senos laikos labi termisti<br />bija VEFā, RVR (tur mēs atsperes taisījām), vēl kāreizējā Ķīmiskās mašīnbūves<br />rūpnīcā, Darbgaldu normāļu rūpnīcā... Bīstos, ka vecie apmiruši, bet , vai jauni ir? :-(<br /><blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"> <br /> aa, veel taads siikums - kaa jau mineeju, galvas skruuves parasti tiku <br /> licis "uz sauso" atttaukotas utt..., elringa kataloga manuaalis <br /> savukaart saka ka "viegli ielljot". es sapr ka kautvai ar "pili no <br /> elljas schupa" bet varbuut kaadam ir kaada pieredze? mosh pielietot <br /> wd40 vai labaak plaaaaaanu kaartinju "coopegrease"?<br /> </blockquote>--------------------------------------------<br />Galvas skrūves , un ne tikai, skrūvēt "pa sauso" nav labais tonis un nav bijis.<br />Skrūvei ir visas iespējas iekosties vītnē. Principā pietiek iemērkt pirkstu <br />motoreļļā, un viegli iesmērēt :-) Atminu, kā senlaikos arī viens pilsonis bija<br />izdomājis izmazgāt, attaukot utt., nākamajā jaukšanas reizē pāris skrūves<br />izskrūvējās no bloka ar visu vītni blokā :-)<br />Ruu<br /><div id="sig_lower"> </div>