Čau, tieši to arī domāju, ko uzrakstīju:) VW pat lietojot spec PD 506 (507 ar dpf) eļļas 2.0 motoriem ar 30 k maiņas interv. iestājoties pzdec. 1.9 motoriem ar 15 k interv. tādas pat specifikācijas zaptes motori ejot bez probl. Vienīgais, ka uz B6 1.9 esot visai reti:(<br /><br />KH<br /> <div id="sig_upper"> </div><br /> <br /> <div class="noTransl">Citējot <strong>Juris Knakis <a href="mailto:lubes@inbox.lv"><lubes@inbox.lv></a></strong>:</div> <blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"><style type="text/css">/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]></style><style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/
</style><br /> <blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex">   Tikai uzziņai- 2.0 TDi esot mēsls ar pagarināto 30 k eļļas maiņas interv., kā rezultātā bīdelim no 70-200 k km iestājas kaprems dēļ sadalenēm vai sadiluma. Piekare OK.<br />   KH<br /> </blockquote>--------------------------------------------<br /> Hmm, kaut kā nav dzirdēts gan, ja vien tu nedomā PD dīzeli, tam gan pesecs iestājas<br /> visai ātri, ja nelieto PD paredzēto eļļu. Konstrukcijas specifika, saproties ...<br /> Ruu<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <div> </div> </blockquote><br /> <br /> <div id="sig_lower"> </div>