Tikai uzziņai- 2.0 TDi esot mēsls ar pagarināto 30 k eļļas maiņas interv., kā rezultātā bīdelim no 70-200 k km iestājas kaprems dēļ sadalenēm vai sadiluma. Piekare OK.<br /><br />KH<br /> <div id="sig_upper"> </div><br /> <br /> <div class="noTransl">Citējot <strong>Ginc <a href="mailto:ginc@pie-dabas.net"><ginc@pie-dabas.net></a></strong>:</div> <blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex">Kas A4 piekari (kas ir daudz mazāks auto) uzliek uz Pasāta iestājas<br /> vienkārša priekšlaicīga izbeigšanās visam. Tā jau tās alumīnija sviras<br /> ir padārgas mainot (a mainīt pieklājas visu komplektu vienai pusei,<br /> citādi vecās ātri nobeidz svaigi nomainīto).<br /> Ganjau ar nodomu VW jaunajiem pasātiem no tās atteicās, un pārgāja uz<br /> kautko kas ir līdzīgs vecajam B3 variantam.<br /> <br /> G., ar A4 vispār tik brauci dažreiz, un sodījies ka fotosoma aizsit visu<br /> bagāžnieku.<br /> <br /> On 2012.09.26. 16:25, Instigater wrote:<br /> > On 26.09.2012 14:33, Krescendo Paranoja wrote:<br /> >> Haiss,<br /> >><br /> >> Čoms iekārojis attiecīgo verķi, 2.0 TDi. Kādas atsauksmes? B5 ir tizlā<br /> >> A4 piekare, bet ir cerība, ka B6 šis novērsts.<br /> > Es kā citas markas piekritējs nespēju izprast, kāpēc tā tiek A4 piekare<br /> > gānīta? Nevar taču būt tā, ka tik daudzi cilvēki būtu kļūdījušies ar<br /> > savu izvēli.<br /> > <br /> <br /> _______________________________________________<br /> Autoliste mailing list<br /> Autoliste@lists.autoliste.lv<br /> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</blockquote><br /> <br /> <div id="sig_lower"> </div>