<blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex">veelreiz, tiem kas tankaa - TA ir *MOTIVAACIJA* ljoti daudziem<br /> cilveekiem vispaar kautko dariit ar savu auto. :) nevis tur<br /> izlaida/neizlaida/pieseejaas, bet *M.O.T.I.V.A.A.C.I.J.A*. ja nebuutu<br /> TA, te brauktu ar auto, kameer tas izjuuk uz celja...<br /></blockquote>================================<br />Tieši tā laikam arī ir. Es tā atminu, ka arī krievulaikos praktiski vienīgā reize, kad <br />ļaudis tā nopietnāk "pārstaigāja" savu auto, bija pirms gadskārtējās TA. Kaut<br />toreizējā TA un šodienas bija kā diena pret nakti...<br />Par tiem pirmajiem 3 gadiem: IMHO pie mūsu vismaz pašreizējā vispārējā ceļu<br />stāvokļa tie 3 gadi nebūtu īsti vietā, īpaši provincē. Vēl jo vairāk tāpēc, ka vēl<br />pirms gadiem 20 - 25 auto , salīdzinot ar šodienu, bija gatavie tanki. Šodien<br />tie lielā vairumā ir "papīra lidmašīnas". Nu un katrā valstī / reģionā ir savas<br />prasības, kuras ir primārās. Šveicē, piemēram, viens no svarīgākajiem rādītājiem<br />ir agregātu hermētiskums. Ja tu atbrauc uz "Kontrolle" un pie sajūga kartera karājas<br />pile - brīvs, tālāk vispār neko neskatās, brauc vien mājās :-) Tur kontrolieri tādos<br />elegantos baltos kreklos un halātos strādā, nedod Dievs, viņam no auto kaut<br />kas uzpilēs vai uzbirs. Man palika neskaidrs, kā viņi strādā lietainā laikā, kad<br />auto apakša reāli ir slapja un pil. Galu galā jau labu laiku pirms "Kontrolle" īpašnieks<br />zin, kurā datumā, cikos jāierodas, kurā plūsmā jāstājas utt....<br />Ruu<br /> <div id="sig_lower"> </div>