<blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"> ainu, kotur fleimot, labaak pastaast, kur tur vareeja nobalsot par tiem +15?<br /> =)<br /> arc<br /></blockquote>============================<br />Fleimo ne fleimot, bet IMHO tur ir ūdensglāzē vētru sacēluši. Liekas, ka nav līdz<br />galam saskaņojuši (ar būvvaldi) tos FR pamatus, kuri tiešām ir inženierbūves.<br />Pats FR skapis ir t.s. "maināmais komponents" un principā būvvaldi tam nevajadzētu<br />interesēt, ja nu vienīgi rajona arhitektu :-) Elektro un sakaru kabeļus normāli <br />saskaņo ar Latvenergo struktūrām un Satiksmes Ministriju. Ja FR atrodas autoceļa<br />atsavināmajā joslā, atkal Satiksmes Ministrija... Savulaik , nododot DUSus, tam visam<br />ir iets cauri. Protams, ja ceļš pieder pašvaldībai, tad saskaņotāju "ģeogrāfija" mainās,<br />bet ne radikāli, principi tie paši...Kāda vai kādu neizdarības dēļ tagad tādu trobeli<br />sacēluši, ka , liekas, vismaz kodollādiņi būtu tais FR skapjos uzstādīti :-)<br />Par tiem 15 km/h: Timrocc naīvi ierosina līdz 15 km/h satiksmi kontrolēt "fēnotājiem".<br />Bet saceļas jautājumi - cik vispār to "fēnotāju" reāli dabā ir, un vai tas atkal nepagrūdīs<br />CPistus uz darbībām ķippa "davai rakstām nevis 12 km/h , bet 6 km/h un brīdinājumu",<br />protams, par attiecīgu "dāvanu"? Galu galā tai pat Reihā praktiski viss notiek ar FR,<br />un pa mizu var iedot jau par +1 km/h, viss galvenokārt atkarīgs no autovadītāja<br />"kredītvēstures", jo pirmā vērtēšanas fāze ir automatizēta. "Fēnotāji" galvenokārt<br />operē īslaicīgu ātruma ierobežojumu rajonos un, piemēram, dažādu masu pasākumu<br />apkaimē, brīvdienās arī  "diskonakšu" tusiņu tuvumā. Šeit tas man kaut kā liekas diezgan<br />problemātiski ...<br /> <br /> <div id="sig_lower"> </div>