<blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"> ganjauka piestaadiija reekjinu itaalju iireskanorim, kursh attieciig <br /> paarforvadreeja. nezinu kaa ir ar shitiem, bet ja nau tuvaakajaa laikaa <br /> plaanots atkal braukt uz it un kontaktakteet tieshi ar sho autooiires <br /> kantori, imho var mieriig no reekjiinu uzspraust uz naglinjas.<br /> <br /> btw, kautkas te pa tv staastiija ka ari lv vieni no lielaakajiem <br /> fotoradaru "klientiem" esot auto iires kantori. kaa shaados gadiijumos <br /> riikojas muusu lv autonomas?<br /></blockquote>===========================<br />Mja, HVZ, kādā stāvoklī lietas ar vienoto datu bāzi ir Itālijā, bet vācieši un vēl<br />vieni otri jau piekopj lietas forvardēšanu uz tiesu izpildītāja kantori. Vēstniecībā<br />Rīgā pat sēžot cilvēks, kura pienākumos ietilpst šāda funkcija. Bauskā 3 dienas<br />funkcionēju kopā ar FIA tehnisko komisāru, vācieti, kura pamatdarbs ir radaru<br />jomas vadība Šlēzvigas - Holšteinas Policijas prezidijā. Kā viņš smējās, tad,<br />"ja lieta ir sveču vērta", viņi elementāri dabūjot rokā pārkāpējus gan Polijā,<br />gan Portugālē :-)))))))) Vai mūsu kantori kaut kādus parādu izsitējus, ķippa<br />Creditreform līdziniekus, izmanto, to gan nezinu, bet brīnums nebūtu, ja censtos<br />pielīdzināties "lielajiem brāļiem" :-))))))))<br />Ruu<br /> <div id="sig_lower"> </div>