<blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex">Nezinu, kāpēc nevar piemeklēt, tā servisa guru saka. Man jau arī liekas, ka <br /> nevar būt tik unikāli virzuļi, kurus no cita moča nevarētu piemeklēt.</blockquote>-------------------------------------<br />Mja, man arī liekas, ka vajadzētu būt taču virzuļiem pat no tās pašas markas moča,<br />kurus varētu, kaut ar papildus apstrādi, pielāgot šim dzelzim. Mans secinājums: <br />guru ir slinks, vismaz būtu pameklējies vadoties no diviem galvenajiem parametriem -<br />diametra un pirksta attāluma no virzuļa "galvas" ... Pārējo visu var "piedzīt" :-) :-)<br /><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"> <br /> Esmu tāds kā situācijas ķīlnieks, jo mocim motors ir "sabērts maisiņā", kā <br /> rezultātā atliek tikai cerēt, ka viņš kādreiz tomēr tiks sataisīts.</blockquote>---------------------------------------<br />O , jā, atgādina situāciju 1980-ajos, kad neapdomīgi parakstījāmies uz automātiskās<br />ātrumkārbas salikšanu, auto bija " Chrysler 2 litri", principā Talbots. Un kārba bija<br />sabērta skaistā, ar polietilēna plēvi izklātā, dārzeņu kastē :-) 3 mēnešus štukojām,<br />pētījām, pūtām kanālus ar saspiestu gaisu, beigās salikām. Un kāds bija mūsu pārsteigums,<br />kad šitā kaste darbojās nevainojami, pa starpu mēs vēl izjaukšanas cēloni, defektu, <br />izķērām :-) Tiesa, lai viņa ietu, nācās īpašniekam par toreiz ļoti normālu cenu, 25 rubļiem<br />litrā, pārdot arī ATF :-)<br /><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"> <br /> kurus vajag 2. <br /> remontizmēru (+0.5). Lūk tādas lietas USĀ vairs nav, pat standartizmēri. <br /> Standartizmērs no VT750 neder, jo tam "bore" ir +3 salīdzinājumā ar VT700, <br /> bet uz tik lielu izmēru VT700 cilindrus "izborēt" nevar. Nauda tur ir <br /> iegrūzta oi-oi-oi, attiecīgi atliek vēl cerēt, ka tos virzuļus un gredzenus <br /> priekš tiem var uztaisīt pēc veco parauga, tikai maķenīt lielākus.<br /> </blockquote>----------------------------------------<br />Zinu, ka mani gānīs, bet es tevi jau pašā sākumā būtu aizsūtījis pie pilsoņa, kurš vārdā<br />Juris Ramba, mājo Ogrē, www.ramoto.lv. Pie viņa tāpēc, ka agrākie virzuļu un gredzenu <br />izgatavošanas "guru", Brants, Vītoliņš, Tauniņš, Ošiņš jau ir zem zemes... :-( Tā ka domāju,<br />saisties ar Juri Rambu, un tur tev uztaisīs ko vajag, turklāt par lētāku naudu, ko tu šais<br />2 gados esi zaudējis :-) Starp citu to VT 750 virzuli var padarīt "tievāku", vajag vienīgi<br />"kopiervirpu" :-))))))<br /><div id="sig_lower"> </div>