Gan jau ka ne visai. Akumulatorus ta kaut kur ir jānobāž, bagāžai vietas maz. Bet tas maz ko maina, ja brauc īsas distances starp ofisiem un neved līdzi kumodi.... Taxi tomēr pārvadā cilvēkus, dažus parasti, bez milzīgas bagāžas parasti.<br>
<br><div class="gmail_quote">2012/4/17 KPL <span dir="ltr"><<a href="mailto:kpl.listes@gmail.com">kpl.listes@gmail.com</a>></span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
daudz ir hibriidu kas funkcionaali dereetu taxi vajadziibaam?<br>
Lexus neskaitaam, vinju veel arii atpelniit vajag...<br>
<br>
2012/4/17 Martins <<a href="mailto:martini.zupa@gmail.com">martini.zupa@gmail.com</a>>:<br>
<div class="im">> Laikam jau ne, ja pat pie USA degvielas cenām takši (pilsēta, daudz brauc)<br>
> no tādiem atsakās<br>
><br>
><br>
><br>
> 2012/4/17 Ģirts Karnitis <<a href="mailto:girts.karnitis@di.lv">girts.karnitis@di.lv</a>><br>
>><br>
>> Ja vizinās tikai pa pilsētu, tad gadījumā tiem hibrīdiem neiznāk saprātīgs<br>
>> degvielas patēriņš? Jo cik noportu, jamie uzlādē aķīšus kad bremzē un tad<br>
>> atdod atpakaļ enerģiju startējot, kur parasite auto izkūpina visu kaifu<br>
>> gaisā. Savukārt uz šošejas tādam hibrīdam nekāda jēga naf.<br>
>><br>
>> Ģirts<br>
<br>
--<br>
</div><font color="#888888">KPL<br>
</font><div><div></div><div class="h5"><br>
_______________________________________________<br>
Autoliste mailing list<br>
<a href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>
<a href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste" target="_blank">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a><br>
</div></div></blockquote></div><br>