<blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"> 1. kamēr būs izdevīgi bieži remontēt (lasi bāzt otkatus kabatā )( tas nozīmē ka policejiskās </blockquote><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">struktūras vai nu nestrādā, vai arī saņem labumus)), tikmēr ceļus taisīs šādi<br /> 2. Kamēr konkuros uzvarēs letākā cena, tikmēr nebūs naudas pa ko to ceļu normāli uztaisīt.<br /></blockquote>=============================<br />Mja, var tikai piekrist, kā tas ģermānis teica, atbildot uz manu jautājumu, kā viņi pamanās allaž<br />nogrābt tos milzu pasūtījumus - strādājot (lielā mērā) tīri psiholoģiski momenti, ķippa, augsts <br />ierēdnis, kuram arī galīgi negribas nokļūt ļaužu valodās, saka padotajiem : "tā tagad nauda <br />mums ir, atrodiet kantori , kuram ir iespējami laba reputācija, lai nenokļūstam ļaužu valodās!<br />Esmu dzirdējis par tādu un tādu, rīkojiet konkursu, bet izdariet visu, lai tas un tas kantoris uzvarētu!"<br />Pie viņiem nez kāpēc to reputāciju tur vērtē, mūsējiem bieži funktieris ir tāds: štrunts, ko par mums<br />domās dajebkas, galvenais, ka nauda kabatā...". Un, ja tā reputācija veidojas ilgtermiņā, tad tauta<br />vairs neatceras, ka "tas kantoris ir dārgāks par citiem", bet gan "tas kantoris jau gadiem ļoti labi būvē" :-)<br />Nu un par to lētāko cenu - vispār asaras, jo tā jau rodas tās pārskatāmās tāmes, izmaksu palielināšanās,<br />"ģešovkas" izmantošana būvmateriālu jomā utt.. Un seko reputācijas zudums , vispārējs... :-(<br />Ruu<br />P.S. Не человек красит яйца, а яйца красят человека!  :-) PRIECĪGAS LIELDIENAS VISIEM!!!<br />R.<br /> <br /> <div id="sig_lower"> </div>